H&M вийшов на ринок Бразилії з першим фізичним магазином

Шведський гігант фаст-фешн H&M відкрив свій перший фізичний магазин у Бразилії і запустив онлайн-операції в цій країні.

Як повідомляє Reuters, ритейле вже виробляє деякі товари на місці, зокрема взуття та пляжний одяг.

У короткостроковій перспективі планується відкриття чотирьох магазинів у штаті Сан-Паулу протягом найближчих місяців, сказав  Жоакім Перейра, керівник H&M у Бразилії.

За його словами, на планування цього кроку пішов не один рік. Так, H&M прагне конкурувати на місцевому ринку, але не обов'язково з китайськими брендами, такими як Shein, ціни на які часто нижчі від середнього.

У Бразилії є багато національних брендів, які дуже хороші, дійсно дуже хороші. І за ціною, і за якістю. Я думаю, що це дуже конкурентний ринок, незалежно від того, китайська це компанія або місцева", - сказав Перейра.

Загальна сума інвестицій у новий ринок поки не розкривається, а перший магазин бренду в Бразилії відкрився у елітному торговому центрі Сан-Паулу.

Другий, відкриття якого заплановано на найближчий час, запропонує ширший асортимент товарів, зокрема жіночий, чоловічий та дитячий одяг, аксесуари та взуття.

Згодом H&M відкриє магазини і в інших штатах Бразилії, однак не уточнюється, де саме.

Читайте також: Valentino призначив новим СЕО колишнього очільника Maison Margiela та Chloé

Мережа також має розподільний центр площею 25 тис. квадратних метрів у південно-східному штаті Мінас-Жерайс, який може бути розширений приблизно до 40 тис. квадратних метрів.