Temu втратив майже половину клієнтів зі США, але зміг наростити доходи
Китайська компанія PDD Holdings, що є власником онлайн-ритейлера Temu, оприлюднила квартальні результати маркетплейсу, які виявились кращими за прогнози аналітиків.
Так, продажі ритейл-гіганта зросли на 7% і становили 104 млрд юанів (14,5 млрд доларів). Це є найнижчим приростом за кілька років, однак все одно більшим за очікування експертів, повідомляє Bloomberg.
При цьому чистий дохід впав на 4%, але за скоригованими показниками компанії вдалося перевищити прогноз завдяки економії на рекламі.
Цього року PDD зіткнулася з нестабільним споживчим попитом у Китаї, новими митними тарифами США та закриттям податкової лазівки для відправлення малих посилок в Америку.
Через це Temu втратив майже половину американських клієнтів, кількість активних користувачів у США впала на 46% у квітні й червні 2025-го.
Для зниження залежності від американського ринку PDD збільшує закупівлі у місцевих постачальників та розширює присутність на ринках Азії та Латинської Америки.
Читайте також: Виторг виробника Лабубу зріс на 204%, прибуток – майже на 400%
Водночас ритейлер стикається з конкуренцією від Alibaba, JD.com і Shein та можливими регуляторними обмеженнями.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

