Кожен п’ятий клієнт обирає онлайн-ритейлера лише через оплату в один клік (дослідження)
Близько 84% онлайн-покупців у всьому світі вважають оплату в один клік важливим фактором при виборі онлайн-магазину.
При цьому 18% користувачів віддають перевагу тому чи іншому ритейлеру виключно через наявність такої можливості, свідчить дослідження PYMNTS Intelligence та Worldpay.
У дослідженні “Payments Optimization: Powering Global eCommerce Growth” зазначається, що продавці часто недооцінюють вплив простоти оплати на конверсію. Втім, саме ця можливість може значно підвищити доходи.
Також гострою проблемою лишаються транскордонні транзакції, так, 72% ритейлерів повідомили про вищі показники невдалих платежів порівняно з внутрішніми операціями у своїй країні.
Дослідження з’ясувало, що майже всі міжнародні покупці (99%) хочуть використовувати свій улюблений спосіб оплати, а 94% хочуть оплачувати товари в місцевій валюті.
При цьому 55% споживачів відмовляються від покупки, якщо їм потрібно спробувати оплатити більше одного разу.
Складнощі з оплатою та невдалі транзакції стають головним фактором, через який покупці відмовляються завершувати онлайн-замовлення. І це проблема для ринку електронної комерції, що до 2030 року може перевищити 10 трлн доларів. Додаткові комісії, заплутані платіжні інтерфейси та відсутність звичних локальних методів відштовхують клієнтів з різних країн.
Читайте також: Китайський інтернет-гігант хоче придбати німецького ритейлера електроніки за 2,2 млрд євро
Сфера платіжних рішень швидко трансформується. У США дедалі більше споживачів віддають перевагу цифровим гаманцям: нині 16% клієнтів розраховуються ними в інтернеті вдвічі частіше, ніж у традиційних магазинах. При цьому понад половина користувачів (55%) називають головною причиною такого вибору саме зручність.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

