СЕО мережі MasterZoo стала Оксана Кириченко – деталі

З 1 вересня 2025 року українську мережу зоомаркетів MasterZoo очолить нова гендиректора.

Як повідомляє пресслужба ритейлера, СЕО мережі стала Оксана Кириченко, яка до цього обіймала аналогічну посаду у мережі “Аптека Доброго Дня”.

Український зооритейл надзвичайно динамічний: він стає все більш конкурентним, змінюється за складом гравців та їхньою активністю. Попри те, що темпи зростання ринку сповільнилися, у порівнянні з попередніми роками, він має значний потенціал, адже лише 17% українських родин мають собак і 28% — котів, тоді як у більшості країн Європи цей показник перевищує 30–50%. MasterZoo працює в самому серці формування культури турботи про улюбленців – забезпечуючи  доступ до якісних товарів і допомагаючи петбатькам краще розуміти потреби своїх хвостиків, — розповідає Оксана Кириченко.

Під керівництвом Оксани Кириченко у найближчі роки мережа зосередиться на таких стратегічних напрямках:

  • цифрова трансформація та повний перезапуск e-commerce для створення швидкого та зручного омніканального сервісу;
  • розширення екосистеми та сервісів MasterZoo, об’єднаних місією "все для здоров’я та довголіття хвостатих особистостей та комфорту їхніх людей";
  • збільшення асортименту завдяки поповненню портфеля ексклюзивних брендів та розвитку власних брендів.

Підсумки MasterZoo за перше півріччя 2025-го

У першій половині 2025 року було відкрито вісім нових зоомаркетів (Київ, Одеса, Ірпінь, Вишневе, Українка, Софіївська Борщагівка) та два грумінг-салони. Станом на серпень 2025 року мережа налічує вже 200 магазинів у 38 містах та 17 салонів грумінгу у 6 містах.

За результатами шести місяців MasterZoo демонструє динаміку вищу за ринок: +21,7% рік до року проти середнього зростання у сфері на рівні +15%.

Читайте також: Темпи відкриттів скоротилися. Чому “Аврора” змінила стратегію розширення мережі?

До завершення року компанія планує низку проєктів, спрямованих на автоматизацію процесів і покращення клієнтського досвіду. Серед них — оновлений онлайн-магазин із розширеним функціоналом та інтеграцією з офлайн-точками, а також модернізована CRM-система для формування послідовного персоналізованого сервісу в усіх каналах.