Levi’s і McDonald’s попереджають про антиамериканські настрої серед покупців

Дві культові американська компанії - бренд джинсів Levi's та мережа ресторанів McDonald's, спостерігають, як споживачі у різних країнах світу дедалі більше відвертаються від американських брендів на користь місцевих гравців.

Як пише спеціалізоване медіа Retail Detail, йдеться про результати політики президента США Дональда Трампа.

Так, у свіжому стратегічному звіті британське відділення американського бренду джинсів Levi's посилається на новий потенційний ризик для свого бізнесу: “зростання антиамериканських настроїв”. 

Ці настрої, що виникають через імпортні тарифи Трампа та іншу політику уряду США, можуть призвести до зміни уподобань споживачів з американських брендів на користь вітчизняної чи європейської продукції, хоча поки безпосереднього впливу на цифри не помітно.

Занепокоєння Levi's та McDonald's не є унікальним. Агресивна торговельна політика адміністрації Трампа викликала реакцію в усьому світі, і споживачі в таких країнах, як Канада та Індія, почали бойкотувати американські товари на користь місцевих альтернатив, - зазначають Retail Detail.

З аналогічним повідомленням виступив СЕО McDonald's Кріс Кемпчінскі, у інтерв’ю він заявив, що репутація американських брендів дещо потьмяніла.

Читайте також: Головний постачальник Starbucks на межі кризи через мита Трампа

Такий висновок компанія зробила на основі досліджень споживачів. Наразі покупці ще не змінили своєї думки про мережу, яка працює у понад 100 країнах світу, додав Кемпчінскі. McDonald's хоче й надалі зосереджуватися на зміцненні ідентичності свого бренду.