Крок до преміум ринку: H&M відкриває концепт-стор в культовому кварталі Парижа

Шведський мас-маркет гігант H&M відкрив концепт-стор у культовому кварталі люксових бутиків Le Marais (Маре) в Парижі.

Це спроба бренду вийти на новий рівень із преміум колекціями. Магазин площею 1000 квадратних метрів, відкрився після вдалого тестового запуску pop-up простору H&M на вулиці Тюренн.

1 6 | 1

Маре — це водночас яскраве та стратегічне місце з сильною культурною та туристичною привабливістю. Це також креативний та натхненний район, який ідеально відповідає еволюції H&M до більш модної та передової ідентичності, — каже директор з продажу H&M у Франції, Бельгії та Люксембурзі Пер Ліндбек.

Нова концепція H&M подібна до Uniqlo, Fursac та Sessùn, тобто містить добірку жіночих, чоловічих колекцій, білизни, аксесуарів та косметики бренду, з відносно невеликою кількістю базових речей.

У магазині в основному представлені капсульні товари для подій або більш люксові товари, а саме: преміальна колекція H&M Studio, нова чоловіча лінія H&M Atelier і особливо колаборація з бельгійським дизайнером Гленном Мартенсом.

2 4 | 2

Сам простір може похвалитися доволі мінімалістичним дизайном, природними кольорами та чіткими лініями. У внутрішньому дворику, спроєктованому як "місце зустрічі бренду та його спільноти", H&M планує проводити культурні, музичні та стильові заходи.

Для оптимізації покупок мережа вперше у Франції встановлює каси самообслуговування, оснащені технологією RFID, що дозволяє «миттєве сканування товарів, надшвидке оформлення замовлення та оптимізоване управління запасами». У цьому магазині також доступна система самовивозу Click & Collect.

3 3 | 3

Відкриття магазину в Маре є яскравим символом нашого бажання залишатися актуальними, доступними та натхненними у сталий спосіб. Ми постійно працюємо над оптимізацією нашої мережі магазинів та їх розташування. У Франції нашим пріоритетом є не збільшення кількості відкриттів чи накопичення квадратних метрів, а забезпечення того, щоб кожен магазин пропонував правильний досвід у правильному місці, – стверджує менеджер.

Читайте також: У Британії відкрився перший Primark Home (фото)

Пілотний магазин у Маре – це тест, якщо клієнти відреагують позитивно, H&M розглянуть розширення цієї концепції в майбутньому.

4 3 | 4

Fashion Network