UCSC MRKTNG AWARDS: вже скоро завершиться період подачі кейсів. Поспішайте!

До кінця прийому заявок на перший в Україні професійний маркетинг-конкурс UCSC MRKTNG AWARDS залишилося менше 7 днів! 

Свої найкращі кейси українські ТРЦ можуть подати до 14 вересня 2025 року включно, а переможців цьогорічної премії всі дізнаються під час урочистої офлайн-церемонії у столиці в листопаді цього року.

До участі в дебютній премії допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто майже за всі три роки повномасштабної війни. 

Участь в UCSC MRKTNG AWARDS безкоштовна, а кількість заявок не обмежена, тож поспішайте долучатися до наших номінацій:

  • Corporate Social Responsibility – найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation – найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign – найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year – найкращий візуальний креатив року

Як взяти участь?

Щоб продемонструвати свій креатив на українському та міжнародному рівні, ТРЦ має обрати номінацію і подати заявку із релевантним проєктом на сайті UCSC MRKTNG AWARDS.

Інструкцію та шаблон форми заявки також можна знайти на сайті премії.

Як обиратимуть переможців?

За основу оцінювання Українська Рада Торгових Центрів взяла методологію, яка вже багато років використовується на престижній міжнародній премії SOLAL MARKETING AWARDS і встигла зарекомендувати себе, як максимально безпечну.

Процес оцінювання відбувається так::

  • кожен член журі після закінчення періоду реєстрації отримує доступ до всіх поданих заявок;
  • члени журі проставляють оцінки кожному кейсу;
  • за результатами голосування всіх членів журі вираховується середній бал на кожний поданий кейс.

!Зауважимо: кожен член журі бачить лише свої оцінки та не має доступу до результатів оцінювання інших колег. Також весь процес подання заявок та оцінювання контролюються відомими консалтинговими компаніями Arzinger та Baker Tilly.

Залежно від середнього балу, кейс може увійти до категорій Gold, Silver чи Bronze. Таким чином, в одній номінації можливі кілька переможців на рівні Gold, Silver або Bronze.

У випадку, якщо жоден кейс не набрав достатньої кількості балів, призерів у певній категорії може не бути взагалі.

Хто судитиме премію?

Судитиме конкурсантів професійна колегія журі, що складається з українських та міжнародних експертів маркетинг-галузі:

  • Рюдігер Дані. Генеральний директор компанії NEPI Rockcastle, провідного власника, оператора та забудовника торгових центрів на ринках Центральної та Східної Європи та третьої за величиною компанії з роздрібної нерухомості в Європі;
  • Алан Торнтон. Голова правління міжнародної премії SOLAL MRKTG (Solal Marketing Awards) та керуючий директор компанії AL Marketing;
  • Кріс Ігве. Засновник і президент Chris Igwe International (консалтингова компанія з питань роздрібної торгівлі), керуючий партнер MORE OR LESS (ексклюзивне консультування світових брендів та ритейлерів);
  • Фредерік Рульо. Керуючий директор Multi Corporation у Франції, Латвії, Польщі та інших країнах;
  • Сергій Слупський. Засновник агенції Slupsky Event Management, яка є переможцем Best Event Award World 2018, 2019, 2021 та 2022 років.
  • Агнешка Томчак-Тузінська. Директорка з маркетингу компанії з управління нерухомістю APSYS Polska, що є частиною Apsys Group, одного з провідних операторів комерційної нерухомості в Польщі та Франції;
  • Валерія Лавська. Маркетинг-директорка української діджитал агенції Promodo;
  • Аніта Стемпфл. Власниця Anista & Partners та член керівного комітету міжнародної премії Solal Awards;
  • Ана Ізабель Моіта. Директорка з маркетингу Sonae Sierra, провідної міжнародної інвестиційної, консалтингової та девелоперської компанії;
  • Андрій Чумаченко. Cпівзасновник діджитал-агенції Netpeak і засновник B2B-маркетингової агенції BASE;
  • Мішель Жалац. Керуючий директор zalac.international, обіймав керівні посади на багатьох міжнародних ринках, зокрема в Міжнародній раді торгових центрів (ICSC);
  • Брем Халсбош. Директор з продажів компанії bij MK Illumination Нідерланди.

Журі насамперед оцінюватиме відповідність цілям і стратегії, рівень креативності та інновацій, досягнуті результати та ефективність використання бюджету (ROI). Тому розмір ТРЦ чи обсяг бюджету ролі не відіграють – головне ідея, реалізація та результативність.

Важливо: 

Кейси не порівнюються між собою, а оцінюються окремо.

В залежності від кількості набраних балів - кейс потрапляє до Gold, Silver або Bronze номінації.

Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: маркетинг-директорка ТРЦ Riviera Марина Шарманова про нову премію УРТЦ

Генеральним партнером UCSC MRKTNG AWARDS виступає офіційний дистриб’ютор LG компанія “Вісен Україна”, а офіційний партнер заходу - компанія ParkSystem.