Temu повертається у США зі знижками до 60%, щоб відвоювати позиції у Shein

Китайський онлайн-ритейлер Temu повертається на ринок США зі значними знижками, щоб відвоювати позиції у конкурента Shein.

Про це повідомляє Bloomberg.

Щонайменше два десятки найпопулярніших товарів Temu, що відстежуються Bloomberg, на початку вересня знизили ціни в середньому на 18% порівняно з кінцем квітня, коли невеликі посилки все ще мали безмитний доступ до США за так званим тарифним звільненням de minimis. Деякі товари зазнали зниження цін на 60%.

Це відбулося після того, як Temu, що сильно постраждала від скасування пільги, ненадовго відмовилася від ринку США, переорієнтувавшись на Європу та інші частини світу. 

Продажі ритейлера в США впали більш ніж на 30% протягом кількох тижнів червня та продовжили падати більш ніж на 10% у липні та серпні, згідно з даними, зібраними Bloomberg Second Measure, яка аналізує операції з кредитними та дебетовими картками в Америці.

Наразі платформа змінює підхід на тлі зростання Shein у США, незважаючи на більш високі ціни. 

Крім великих знижок, Temu припинила стягувати з покупців імпортні збори, які раніше різко підвищували вартість товарів, іноді перевищуючи ціну самих речей.

Бізнес-модель компанії, яка базується на надсиланні дрібних посилок з китайських фабрик прямо в американські будинки, опинилася під ударом після того, як президент Трамп скасував пільгу de minimis.

Кількість нових рекламних оголошень компанії у США тепер зростає від кількох тисяч до понад 10 тис. на день, тоді як у другому кварталі їх було лише кілька десятків. Проте маркетингові зусилля залишаються слабкими порівняно з піком до запровадження тарифів, коли платформа завалювала споживачів понад 20 000 оголошень на день.

Читайте також: Shein знову оштрафували в Європі: в чому Франція звинувачує ритейл-гіганта

Хоча кілька продавців Temu в Китаї повідомили Bloomberg News, що вони загалом готові знижувати ціни, незважаючи на меншу маржу, зростання поки не відновилося. Четверо з них повідомили про продовження спаду, а один з них вказав на падіння на цілих 20% за останні тижні.