Rakuten Viber запускає власний маркетплейс: що він пропонуватиме

Rakuten Viber запускає маркетплейс, що відкриватиме доступ до салонів краси, ресторанів, медичних послуг, магазинів та інших бізнесів у конкретному регіоні.

Користувачі зможуть контактувати з місцевими компаніями безпосередньо у месенджері Viber, йдеться у пресрелізі компанії, пише Forbes.

Новий розділ з’явиться на місці вкладки "Корисне". Користувачі зможуть шукати компанії за назвою, категорією або серед рекомендованих пропозицій, переглядати каталоги товарів і послуг та спілкуватися з бізнесом, не розкриваючи власний номер телефону.

Сервіс також враховує геолокацію, щоб показувати найближчі пропозиції, але може працювати й без неї, з добіркою бізнесів за регіоном.

Як зазначив регіональний директор Rakuten Viber в Україні Ілля Бошняков, новий інструмент допоможе малим та мікробізнесам, яким складно отримати увагу онлайн та знайти нових клієнтів. За його словами, маркетплейс спростить пошук місцевих компаній і дозволить їх підтримати.

Згідно з опитуванням Rakuten Viber, 70% українців віддають перевагу товарам місцевих виробників. У компанії вважають, що запуск маркетплейсу сприятиме розвитку громад і підтримці українських підприємців, адже він допоможе малим бізнесам стати помітнішими онлайн.

Читайте також: Monobank виділив близько 200 млн на просування свого маркетплейсу monoмаркет

Функція стане доступною всім користувачам протягом найближчих тижнів у мобільному застосунку. Бізнеси зможуть приєднатися безплатно, створивши бізнес-профіль у Viber.