Український виробник і дистриб’ютор іграшок Kiddisvit вийшов на ринок Польщі

Український дистрибʼютор і виробник іграшок Kiddisvit відкрив представництво в Польщі. За словами співвласника компанії Павла Овчиннікова, основна мета - розширити присутність в Європі.

У коментарі Forbes Овчинніков розповів, що підготовка до виходу на ринок тривала 2,5 місяці. Наразі польська команда налічує троє людей. Усі бек-офісні функції – логістика, закупівлі, маркетинг, IT – залишаються в Україні й керуються з головного офісу. В серпні 2025 року компанія уклала перший контракт.

Виклик – не реєстрація компанії, а підготовка до перших продажів: потрібно мати готовий товар і клієнтів, які його купуватимуть, – зазначив Овчинніков.

Подальша стратегія - шукати партнерів, які вже працюють на польському ринку і розвиватися разом із ними.

Вихід в Польщу Kiddisvit почала з дистрибуції трьох брендів, один з яких – власний. Бренд Pop Top (колекційні фігурки у форматі коробок-сюрпризів) компанія випустила на ринок влітку 2025 року.

Щоб розвивати власні бренди, потрібно робити мінімальні замовлення на виробництво, і лише українського ринку для цього недостатньо, – пояснює Овчинніков.

У планах на 2025 рік - 500 тис. євро виторгу, а вже у 2026-му виробник хоче вийти на показник в 1 млн євро.

*Довідка

Kiddisvit – українська компанія, яку у 1997 році заснували брати Павло та Дмитро Овчиннікови як дистриб’ютор іграшок. Станом на 2025 рік у її портфелі — понад сто світових брендів, серед яких L.O.L. Surprise!, Baby Born, Battat, Bburago, Peppa Pig. Партнерська мережа в Україні охоплює понад сім сотень компаній і близько восьми тисяч торгових точок.

У 2000-му Kiddisvit почав розвивати власний роздрібний напрям — мережу магазинів Mikki, яка у 2018 році отримала нову назву MYplay. Сьогодні це вже 12 магазинів у восьми містах країни.

З 2023 року компанія активно створює власні бренди: TechnoDrive, Borsch, Kiddi Smart, Pop Top. А у 2024 році, за даними YouControl, її виторг перевищив півтора мільярда гривень.