“Близенько” до кінця року планує розширити мережу до 300 магазинів

Мережа магазинів "Близенько" до кінця року планує досягти позначки у 300 магазинів.

Про це в інтерв'ю Forbes розповів Олександр Бережанський, власник Berta Group, до якої входить мережа.

Півтора року мережа "Близенько" була збиткова. Щойно модель стала успішною – почали масштабувати.

Маємо вже 280 магазинів, ще 24 магазини в ремонті, до кінця року буде 300, – зазначив Бережанський.

Він додав, що у нових магазинах мережі встановили власні кавові апарати. Додатковий дохід на місяць – приблизно 1 млн грн. 

За словами Бережанського, компанія готується до змін, які можуть бути після припинення війни, зокрема до виходу іноземних компаній на український ринок. У 2024 році європейський дистрибʼютор Orbico купив компанію Savservice. Поки 51%, але до кінця наступного року всі 100%. Є й чутки, що польські Biedronka і Zabka приглядаються, та наразі підтверджень немає, додає він.

Наші ритейл-мережі не представлені в Польщі, тому що ринок досить насичений, конкуренція велика. Там особливо нас не чекають, – зазначив Бережанський.

Читайте також: Український “Гудфуд Вдома” рік у Польщі: з якими викликами зіткнувся Гудков і яких результатів досягнув

На його думку, заходити з таким форматом буде складно – від локацій до конкуренції. Якщо вихід і буде, то, можливо, такі "монстри", як АТБ, зайдуть через купівлю когось. Заходити з нуля – складно, додає спікер.