ТРЦ Piramida розширює пул орендарів: відкриття нових спортивних та fashion-магазинів

ТРЦ Piramida, що входить до портфеля нерухомості групи компаній Dragon Capital, повідомив про розширення пулу орендарів — відкриття нових магазинів у спортивному та fashion-сегментах.

У вересні відбулось відкриття аутлет магазинів Puma та Adidas, площею 404 кв. м та 383 кв. м відповідно.

Новий магазин Puma у ТРЦ Piramida став частиною національної мережі, яка налічує близько 50 магазинів в Україні, та визнана Ритейлером року в сегменті спортивного одягу та взуття за версією RAU Awards 2024 р.

Для нас важливо бути ближчими до наших клієнтів на лівому березі м. Києва, і відкриття магазину Puma в ТРЦ Piramida — це логічний крок у напрямку розширення присутності бренду у столиці. Ми віримо у потенціал цього торговельно-розважального центру та його зручну локацію, а також в довготривале та взаємовигідне стратегічне партнерство з Dragon Capital, — Дмитро Турчик, регіональний менеджер з розвитку Puma Ukraine.

Мережа Adidas, одна з найпотужніших на ринку спортивного ритейлу, представлена понад 50 магазинами по країні, і відкриття нового простору в ТРЦ Piramida є частиною її стратегії розширення у ключових торгових локаціях столиці.

За словами Андрія Рябця, директора з розвитку роздрібної мережі Adidas в Україні — "Adidas завжди прагне бути частиною активної міської спільноти. Відкриття нового магазину в ТРЦ Piramida — це можливість надати нашим клієнтам ще більше інструментів для самовираження через спорт та стиль".

У листопаді очікується відкриття магазину House — популярного fashion-бренду групи LPP, який вже представлений у понад 35 локаціях по Україні. House орієнтується на молодь і пропонує трендовий одяг та аксесуари у стилі casual за доступною ціною. Новий магазин стане важливою частиною оновленого fashion-сегменту ТРЦ.

Наша команда послідовно працює над посиленням tenant-mix у Piramida. Щоб представити ці відомі спортивні бренди, команда ТРЦ доклала значних зусиль з перепланування та переміщення орендарів, забезпечивши при цьому відвідувачам якісний сервіс. Поява таких потужних брендів, як Adidas, Puma та House — це не лише про нові магазини. Це — про новий рівень вибору та якості для наших відвідувачів. Ми прагнемо зробити ТРЦ місцем, де кожен знайде щось для себе — від спорту до стилю, від розваг до корисного дозвілля, — зазначає Лариса Євтушенко, комерційна директорка ТРЦ Piramida.

Читайте також: У столичному ТРЦ Piramida відкрився офіційний магазин KIKO MILANO

ТРЦ Piramida, продовжує демонструвати гнучкість, стійкість та орієнтацію на потреби споживача навіть у складних ринкових умовах. ТРЦ активно трансформується у простір, який поєднує комфортний шопінг, актуальні бренди, дозвілля та стиль життя сучасного жителя Києва.