Власник Uniqlo прогнозує п’ятий рік рекордного прибутку завдяки агресивній експансії

Fast Retailing, японський власник світового бренду одягу Uniqlo, повідомив про рекордно високий прибуток за рік, що закінчився у серпні. Він прогнозує п’ятий рік поспіль рекордного прибутку у 2026 фінансовому році завдяки своїй агресивній експансії у Північній Америці та Європі.

Про це повідомляє Reuters.

Операційний прибуток компанії зріс приблизно на 13% до 564,3 млрд єн (3,69 млрд доларів) за 12 місяців, що закінчилися 31 серпня, порівняно з попереднім роком, що перевершило очікування.

Дохід у Японії був збільшений завдяки стрімкому зростанню продажів туристам, тоді як міжнародний сегмент продемонстрував рекордні результати, при цьому дохід та прибуток бізнесу в Північній Америці зросли на 24,5% та 35,1% відповідно за фінансовий рік, що закінчився у серпні 2025 року.

Проте ринок Великого Китаю продовжував зазнавати труднощів, спостерігалося зниження продажів і прибутків, оскільки споживчий апетит залишався пригніченим на тлі млявої економіки та слабкої споживчої довіри.

Операційний прибуток перевищив його власний прогноз у 545 мільярдів єн та середню оцінку в 546 мільярдів єн від 16 аналітиків, опитаних LSEG.

За прогнозами Fast Retailing, операційний прибуток за рік до серпня 2026 року зросте до чергового рекорду в 610 мільярдів єн. 

Коли діяльність Fast Retailing у Китаї постраждала під час суворих обмежень, пов'язаних з COVID-19, вона зосередила свою увагу на ринках Північної Америки та Європи. Тепер, з охолодженням економіки Китаю, країна подвоїла цю стратегію, орієнтуючись на Північну Америку та Європу для зростання.

Китай залишається найбільшим закордонним ринком для компанії, де вона має близько 900 магазинів Uniqlo на материку. Наразі ритейлер планує відкрити флагманські магазини у таких містах, як Франкфурт, Варшава, Чикаго та Сан-Франциско у 2026 фінансовому році.

Читайте також: Німеччина розпочала розслідування проти Temu: у чому підозрюють платформу

Глобальну стратегію компанії ускладнили тарифи, запроваджені адміністрацією президента США Дональда Трампа. У липні Fast Retailing попередила, що тарифи почнуть суттєво впливати на її діяльність на ринку пізніше цього року. Проте підвищення цін та скорочення витрат допомогли компанії збільшити продажі та прибуток у США за рік.