Продажі LVMH повернулися до зростання на тлі покращення попиту в Китаї

Продажі французького виробника предметів розкоші LVMH зросли на 1% у третьому кварталі, завдяки покращенню попиту в Китаї.

Про це повідомляє Reuters.

У своїй заяві LVMH повідомила, що тенденції в Азії, за винятком Японії, показали "помітне" покращення за дев'ять місяців фінансового року.

Материковий Китай вийшов у позитивну динаміку у третьому кварталі, – сказала аналітикам фінансовий директор LVMH Сесіль Кабаніс.

Вона також попередила, що LVMH зіткнеться з труднощами у четвертому кварталі, включаючи несприятливі валютні курси та постійну економічну невизначеність, але зазначила, що група впевнена в новому креативному напрямку, який обирають її бренди.

Акції LVMH у США зросли на 7,5% у вівторок.

Результати вказують на поєднання самодопомоги та дещо позитивнішого китайського попиту, можливо, на U-подібній траєкторії відновлення, – сказали аналітики Bernstein, відзначаючи "сильне переважання" в різних підрозділах.

Продажі у відділі моди та шкіряних виробів, де розташовані флагманські бренди Louis Vuitton та Dior, і на який припадає понад дві третини прибутку, знизилися на 2% порівняно з аналогічним періодом минулого року. Квартальні продажі конгломерату зросли на 1% до 18,28 млрд євро (21,17 млрд доларів).

Падіння у найважливішому для групи підрозділі моди та шкіри в період з липня по вересень ознаменувало покращення порівняно з 9% падінням, зафіксованим після другого кварталу.

Нещодавно LVMH провела низку кадрових змін, оскільки Арно перевів деяких своїх помічників та дизайнерів, зокрема в Dior, Celine, Loewe та Fendi.

Читайте також: Американські ритейлери готуються до наслідків нових мит Трампа проти Китаю

Зростання підняло акції LVMH, яка ненадовго втратила титул найціннішої компанії Франції на користь свого конкурента Hermes. Аналітики почали бачити позитивні ознаки продажів предметів розкоші, що перевищують найвищий ціновий сегмент.