McDonald’s ще не досяг довоєнного рівня відвідуваності в Україні

Американська мережа ресторанів McDonald's незважаючи на повномасштабну війну зросла на 20% з 2022 року. Відтоді компанія відкрила 28 нових ресторанів.

Про це у інтерв’ю NV Бізнес розповіла генеральна директорка McDonald's в Україні, Чехії та Словаччині Юлія Бадрітдінова.

При цьому топ-менеджерка зазначила, що мережі ще не вдалося повернутися до довоєнних показників відвідуваності, хоча динаміка позитивна.

У 2024 році ми обслужили 103 млн клієнтів — це на 16% більше, ніж у 2023-му. При цьому, прибуток у 2024 році зріс на 23% порівняно з 2023-м. Ми стабільно зростаємо рік до року в тих ресторанах, які продовжують працювати, і це дає нам упевненість у тому, що рухаємося в правильному напрямку, — сказала вона.

До кінця 2025 року McDonald's планував відкрити дев’ять нових ресторанів і сім з них вже працюють: два у Львові та по одному в Ужгороді, Мукачеві, Броварах, Києві та на в'їзді до Луцька.

Насамперед ми зосереджуємося на Києві, Київській області та заході країни, але є деякі нові проєкти і в інших містах — наприклад, минулого року відкрили новий ресторан в Одесі. Щороку ми ставимо собі планку — мінімум 9−10 нових ресторанів. Але прагнемо розвиватися ще активніше, — уточнила вона.

Читайте також: McDonald’s відкрив новий ресторан на Мінському масиві у столиці (фото)

Бадрітдінова відзначила, що компанія McDonald's в Україні інвестувала 1,8 млрд грн у розвиток бізнесу за 2024 рік. Загалом, від початку повномасштабного вторгнення, інвестиції досягли 3,2 млрд грн.