Скорочення асортименту та працівників: новий CEO Puma переглядає стратегію компанії
Німецька компанія Puma скоротить 900 робочих місць до кінця наступного року, що відбується як частина плану реструктуризації, спрямованої на повернення до зростання до 2027 року.
Про це повідомляє Reuters.
Новий генеральний директор Артур Хоельд, що очолив компанію в липні, оприлюднив стратегію, яка передбачає скорочення працівників, а також покращення маркетингу і зменшення асортименту продукції.
Ціна акцій Puma з початку цього року знизилася вдвічі, оскільки компанія програє конкурентам на дедалі більш конкурентному ринку спортивного одягу.
Акції впали на 2,5% після того, як результати третього кварталу показали, що продажі впали на 15,3% до 1,96 млрд євро (2,29 млрд доларів) через збільшення дисконтних цін.
Puma продаватиме менше товарів оптовим продавцям зі знижками у США, натомість зосередиться на збільшенні прямих продажів через власний вебсайт та магазини.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

