Sinsay наростив мережу до 2000 магазинів по всьому світу

Бренд Sinsay, що входить до польської групи LPP, наростив мережу до 2000 магазинів по всьому світу.

Як зазначають у пресслужбі компанії, трохи більше ніж за рік бренд подвоїв свою мережу, відкриваючи в середньому два нових магазини щодня.

Розширення мережі Sinsay повністю відповідає стратегії LPP щодо прискорення міжнародного зростання. З моменту відкриття свого 1000-го магазину в березні 2024 року бренд подвоїв кількість своїх магазинів лише за 19 місяців. 

Тільки у 2025 році Sinsay додав понад 500 нових магазинів, від великих міст до менших. Наразі бренд має магазини у 24 країнах і готується дебютувати ще у двох: Грузії та Молдові.

Розширення – це не лише цифри, а й реагування на потреби споживачів, що змінюються. Сьогоднішні клієнти роблять покупки омніканально та очікують безперебійного досвіду, незалежно від того, де вони здійснюють покупку, – каже Марчін Пехоцький, віце-президент правління LPP та керуючий Sinsay.

2000-й магазин Sinsay площею 766 кв. м відкрився в Туркестані (Казахстан). Хоча це відкриття підкреслює зростаючу важливість Центральної Азії в планах розширення бренду, Європа залишається не менш важливою.

Лише цього року бренд відкрив майже 30 великоформатних магазинів площею понад 1000 кв. м у таких країнах, як Польща, Румунія, Італія, Хорватія, Косово та Угорщина. Найбільшим з них є магазин площею 1592 кв. м в Халандрі (Греція), але рекордсменом бренду залишається магазин площею 2666 кв. м у варшавській Galeria Północna.

Ми не покладаємося на один регіон чи одну модель – ми розширюємося там, де бачимо потенціал і де можемо найкраще відповідати очікуванням наших клієнтів. Центральна Азія, Південна Європа та Центральна і Східна Європа – кожен із цих регіонів має свої унікальні характеристики, і ми знаємо, як до них адаптуватися, – додає Марчін Пехоцький .

Читайте також: Saint Laurent став найпопулярнішим у світі в третьому кварталі 2025-го – рейтинг Lyst

*Довідка. LPP – польська сімейна компанія, що керує модними брендами Reserved, Cropp, House, Mohito та Sinsay. Компанія має майже 3200 магазинів загальною площею понад 2,6 млн кв. м та щороку постачає продукцію на 3 континенти.