Український бренд HEY BECCA відкрив свій перший магазин у столичному ТРЦ River Mall (фото)
Український бренд HEY BECCA відкрив свій перший офлайн-магазин у Києві в ТРЦ River Mall.
Про це повідомляє MARIE CLAIRE.
Простір створений у естетиці штучного інтелекту: плавні форми, тактильні поверхні та мінімалістичний дизайн.
Інтер’єр розробила студія Temp Project, яка вже працювала з провідними брендами, такими як Gunia Project, Anoeses, Juna, та ін.
HEY BECCA — це молодий український бренд одягу для активного стилю життя. Він пропонує базовий одяг для життя та спорту. Наразі серед товарів бренду: легінси, шорти, топи, лонгсліви та комбінезони.

Читайте також: Sinsay, ZARA та інші: де українці витрачають найбільше перед святами
HEY BECCA став одним із брендів, які почали дедалі активніше виходити в офлайн, зокрема, відкриваючи локації в торговельних центрах. За даними УРТЦ, українські онлайн-бренди привели до ТЦ 12 млн своїх фоловерів із соціальних мереж. Тож, як і чому бренди виходять в офлайн - читайте у нашому матеріалі.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

