Мереживо зі скляних шматочків: Louis Vuitton представив унікальний дизайнерський флагман у Пекіні (фото)

Японська студія Jun Aoki & Associates представила в Пекіні новий флагман французького бренду Louis Vuitton — Maison Louis Vuitton Sanlitun.

Чотириповерхова будівля, розташована в торговому кварталі Санлітун, вирізняється напівпрозорими стінами та обтічним фасадом із дихроїчних дзеркал, пише Dezeen.

Основою концепції стала культова сукня бренду, створена Ніколя Геск’єром — художнім керівником жіночих колекцій Louis Vuitton.

Фасад задуманий як елегантний, світний і напівпрозорий одяг, що відображає поетичну взаємодію форми, світла та руху сукні, — зазначили в Louis Vuitton.

1
2

Для оздоблення фасаду використали камінь тахіху, відомий як "камінь вдячності вчених", а також гунші — матеріал, характерний для традиційних китайських садів.

У цьому проєкті я прагнув знайти баланс між дизайном, натхненним Пекіном, та виразною ідентичністю бренду Louis Vuitton, — зазначив Аокі в коментарі виданню.

Jun-aoki-maison-louis-vuitton-sanlitun-beijing-china-facade-architecture-Dezeen-1704-Col-9

Фасад складається з двох шарів: внутрішня оболонка забезпечує теплоізоляцію, а зовнішній шар виконаний у вигляді мозаїки з 315 вручну вигнутих скляних елементів і задуманий як "архітектурне мереживо".

Завдяки дихроїчним дзеркалам поверхня будівлі змінює колір залежно від руху денного світла та сезонних змін.

Усередині на чотирьох поверхах магазину представлені всі колекції Louis Vuitton — чоловічі та жіночі шкіряні вироби, ready-to-wear, ювелірні прикраси та товари для дому. Також передбачено чотири окремі лаунжі для VIP-клієнтів.

Jun-aoki-maison-louis-vuitton-sanlitun-beijing-china-facade-architecture-Dezeen-1704-Col-8

Центральний атріум об’єднує всі жіночі зони на трьох рівнях. Верхній поверх займає перше кафе Louis Vuitton у Пекіні. Інтер’єри ресторанної зали були розроблені внутрішньою командою бренду у співпраці з барселонською студією Astet.

Читайте також: Chanel відкрив свій найбільший канадський бутик у ТЦ Yorkdale в Торонто (фото)

Гостей зустрічає "безкінечна кімната" — дзеркальне лобі з книгами, що відображають ключові теми бренду: подорожі, культуру та дослідження.

Дизайн барної шафи відсилає до механіки відкривання класичних скринь Louis Vuitton. Дзеркальні двері ведуть до окремої VIP-кімнати, розрахованої на вісім гостей.