Відкриття парку Epiland в “Епіцентрі” підняло продажі сусідніх відділів від 15 до 42%
Відкриття дитячого розважального центру Epiland в столичному ТЦ “Епіцентр” покращує результати всього торговельного центру.
Про це повідомила директорка мережі Epiland Катерина Черняк в інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".
Після появи Epiland в "Епіцентрі" на Полярній сусідні відділи показали приріст у продажах від 15% до 42%. Особливо дитячі товари ЕПІК, "Галереї Деко", Food Market та косметика Mon Cheri, - повідомила вона.
За словами Черняк, вона задоволена результатами роботи всіх трьох Epiland, що наразі запущені мережею.
Втім, наразі компанія не розглядає можливість відкриття Epiland в сторонніх торгових центрах.
Вважаємо, що змогли створити ефективний та успішний продукт. Підтвердженням цьому стало визнання Epiland кращим оператором розваг в ТРЦ в межах престижної всеукраїнської премії RAU Awards 2025. Тож було б нелогічно посилювати таким якорем своїх конкурентів, а не власні ТЦ, - підсумувала вона.
Читайте також: Розважальні оператори і фудкорти стають головними якорями ТРЦ на тлі зростання e-commerce: думка
Нагадаємо, перший парк розваг Epiland площею понад 3,5 тис. кв. м було відкрито у липні 2024 року в ТЦ "Епіцентр" у Києві, у квітні 2025 року Epiland було відкрито в ТРЦ “Епіцентр” в Чабанах, а жовтні - в Обухові.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

