Adidas наростила глобальний дохід, попри падіння продажів у Північній Америці

Акції німецької компанії Adidas впали на 5%, незважаючи на те, що глобальні доходи зросли на 3% до квартального рекорду в 6,63 млрд євро (7,73 млрд доларів).

Про це повідомляє Reuters.

Водночас продажі в Північній Америці знизилися на 5%. Компанія пов’язує це із завершенням виробництва кросівок Yeezy та нестабільною глобальною економічною ситуацією.

Як зазначається, Adidas все ще оговтується від справи Yeezy після припинення свого надзвичайно прибуткового партнерства з дизайнером бренду - репером Ye, раніше відомим як Каньє Вест, - через його антисемітські висловлювання. Востаннє Adidas продала взуття з цієї лінійки наприкінці 2024 року.

Незважаючи на те, що споживач загалом не є сильним, а на ринку було багато товарних запасів, Adidas все ж таки добре зростає, – сказав Саймон Єгер, менеджер портфеля Flossbach von Storch у Кельні.

Також компанія заявила, що сильний євро завдав її продажам удару в 300 млн євро. З урахуванням впливу валютних курсів продажі в Північній Америці – її другому за величиною ринку – зросли на 1%, що все ще значно менше, ніж загальний показник Adidas, скоригований з урахуванням валютних курсів, у 8%.

Читайте також: Ринкова вартість Apple вперше перевищила 4 трлн доларів на тлі виходу нових iPhone

Повний вплив тарифів Трампа на американських споживачів ще не зрозумілий, але роздрібні торговці залишаються "дуже обережними" та замовляють менше продукції заздалегідь, заявив генеральний директор компанії Бйорн Гульден.