Акції Inditex зросли на 6% на тлі успішного початку осінніх продажів

Компанія Inditex, що володіє брендами Zara, Bershka, Massimo Dutti та Pull&Bear, повідомила успішний початок осінніх продажів, які з 1 серпня по 8 вересня зросли на 9%.

Акції Inditex, які впали цього року, зросли на 6% на початку торгів, пише Reuters.

Початок третього кварталу покращився після того, як обсяг продажів за другий квартал, що закінчився 31 липня, склав 10,08 млрд євро (11,81 млрд доларів США), що нижче за 10,26 млрд євро, очікувані аналітиками.

Частково це сталося через слабший долар США, оскільки Inditex заявила, що зміни валютних курсів призведуть до скорочення продажів на 4% у 2025 році, що більше, ніж очікувалося раніше у 3%. Слабший долар означає, що продажі в США, другому за величиною ринку Inditex за доходами після Іспанії, коштують менше в євро.

Генеральний директор Оскар Гарсія Масейрас заявив, що результати першого півріччя були значними в "складному ринковому середовищі". Він зазначив, що зростання продажів покращується протягом року та додав, що результати "демонструють силу моделі".

Уповільнення зростання продажів викликало питання щодо попиту на одяг Zara та того, наскільки компанія зможе підвищити ціни в США, щоб захистити свою маржу.

Іспанська компанія стабільно нарощує частку на світовому ринку одягу з початку пандемії COVID, за оцінками Euromonitor, тоді як шведський конкурент H&M має труднощі з ростом.

За словами інвесторів, успіх Inditex значною мірою зумовлений його ланцюгом поставок, який дозволяє швидко додавати новий одяг до магазинів.

Читайте також: В Inditex прокоментували можливість повернення Zara до росії

Компанія інвестує 1,8 млрд євро у свою логістику протягом 2024 та 2025 років. Також Inditex оголосила про інвестиції в Theker Robotics, компанію з автоматизації логістики на основі штучного інтелекту.