Акції італійського модного дому Brunello Cucinelli впали через торгівлю в росії

Акції італійського модного бренду Brunello Cucinelli зазнали найбільшого падіння за всю історію спостережень після звинувачень в обході санкцій проти росії.

Про це повідомляє Bloomberg.

Це сталося після того, як дослідницька компанія Morpheus Research 25 вересня заявила, що італійський бренд люксового кашеміру вводить інвесторів в оману щодо свого російського бізнесу.

Торгівля акціями Cucinelli була зупинена майже на чотири години, після чого вони впали на 20% і закрилися зі зниженням на 17%, що є найбільшим денним падінням з моменту первинного публічного розміщення акцій у 2012 році.

Звинувачення Morpheus з'явилися незабаром після того, як хедж-фонд Pertento Partners повідомив Financial Times, що Cucinelli продовжує роботу в росії в обхід санкцій. Тоді компанія стверджувала, що її магазини в країні закриті, а той продаж, що залишився, обмежений і повністю відповідає вимогам ЄС.

Під час розслідування Morpheus виявила, що Cucinelli продовжує керувати кількома магазинами в Москві з широким асортиментом товарів вартістю в тисячі євро.

Ми отримали фінансову звітність російського дочірнього підприємства Cucinelli, з якої випливає, що виторг підприємства у 2023 і 2024 роках становив близько 15 млн євро, попри нібито закриття ключових магазинів, – зазначили в Morpheus.

За даними Morpheus, у час таємних візитів у російські магазини продавалися речі Cucinelli з бирками “Made in Italy” 2024-2025 років. Крім того, продукція бренду є в російських універмагах, а торговельні дані показують постачання через посередників у Литві, Ірані та Китаї.

У коментарі Bloomberg італійська компанія спростувала звинувачення. Вона зазначила, що її російське дочірнє підприємство повністю дотримується правил.

Читайте також: H&M повідомляє про зростання прибутків попри побоювання на тлі тарифів Трампа

Cucinelli заявила, що продажі компанії в росії скоротилися більш ніж на дві третини порівняно з 2021 роком і зараз становлять близько 2% від загального обсягу компанії. Вартість експорту до її російської дочірньої компанії також впала з 16 млн євро (18,7 млн доларів) у 2021 році до 5 млн євро у 2024 році.