Акції Nike впали на тлі зниження маржі та слабких продажів у Китаї

Компанія Nike повідомила про зниження валової маржі другий квартал поспіль. Акції впали на 10%.

Про це повідомляє Reuters.

Результати були дещо кращими, ніж ми очікували 90 днів тому, але далеко не відповідають нашому потенціалу, — заявив генеральний директор Елліотт Хілл.

Він наголосив, що компанія залишається "на середині шляху" до відновлення. Продажі в Китаї падають шостий квартал поспіль, знизившись на 17%.

Nike намагається відновити свій культурний престиж після низки невдалих кварталів, протягом яких компанія втратила частку ринку на користь молодших модних брендів, таких як On і Hoka.

Генеральний директор Хілл, який очолив компанію в 2024 році, розробив стратегію відновлення, засновану на основних видах спорту, таких як біг і футбол, відновивши зв'язки з роздрібними партнерами, такими як Dick's, і перенісши акцент з класичних ліній взуття на нові.

Проте це призвело до короткострокового падіння маржі: сторонні магазини, як правило, продають товари за нижчими цінами, ніж роздрібні магазини, що працюють безпосередньо з споживачами, а стратегія Nike щодо розпродажу старих запасів передбачала значні знижки.

Фінансовий директор Меттью Френд підтвердив очікування компанії, що високі тарифи президента США Дональда Трампа на країни Південно-Східної Азії, де Nike виробляє більшість своїх продуктів, коштуватимуть компанії 1,5 млрд доларів цього року.

Валова маржа компанії за квартал, що закінчився 30 листопада, впала на 300 базисних пунктів, і Nike очікує, що в поточному кварталі маржа впаде на 175-225 пунктів. Хілл заявив, що повне відновлення Nike не буде лінійним.

Найкращий спосіб подумати про це — це те, що різні напрямки нашого бізнесу розвиваються з різною швидкістю, — сказав Хілл. — Наприклад, з географічної точки зору Північна Америка є сильною, тоді як Китай залишається слабким.

Бренд Nike демонстрував хороші результати, а нові лінійки, такі як NikeSKIMS — партнерство компанії з брендом жіночого одягу Кім Кардашян — показали себе перспективними. Але, за словами Хілла, бренд Jordan має потенціал для поліпшення, а Converse чекає перезавантаження після зміни керівництва в липні.

Читайте також: Китайські бренди нарощують присутність у США попри мита

За даними LSEG, дохід Nike за другий квартал склав 12,43 млрд доларів, що перевищило середню оцінку аналітиків у 12,22 млрд доларів. Компанія очікує, що дохід за третій квартал, який включає період різдвяних розпродажів у грудні, знизиться на кілька відсотків, тоді як прогнози передбачали падіння на 1,5%. Чистий прибуток у другому кварталі знизився на 32% порівняно з попереднім роком, але скоригований прибуток на акцію в розмірі 53 центів перевищив прогнози в 38 центів.