Amazon вперше за 20 років оновив логотип та провів ребрендинг

Онлайн-ритейлер Amazon представив свій ребрендинг, який став першим масштабним оновленням за більш ніж 20 років з моменту заснування компанії у 1994-му.

Основна увага зосереджена на впорядкуванні “розрізнених” брендингових активів, які розвивалися незалежно, у той час як компанія зростала швидкими темпами.

Для ребрендингу дизайнерська команда Amazon XCM співпрацювала з дизайн-агентством Koto. Проєкт тривав 18 місяців.

amazon 1 | 1

Ми створили нову систему бренду, яка підкреслює найвідоміші переваги Amazon: теплішу посмішку, модернізований логотип, новий гнучкий шрифт, єдину кольорову палітру та глобальну архітектуру, розроблену для розвитку в темпі Amazon, - зазначили в агенції Koto.

Koto та Amazon XCM застосували тонкий підхід до оновлення логотипу бренду – гібрид вигнутої стрілки та посмішки, який представляє пропозиції Amazon “від А до Я”.

amazon | 2

Порівняно з попереднім логотипом, команда розширила символ та відобразила його в насиченому мандариновому кольорі, який отримав назву “Помаранчева посмішка”.

Оновлення також включало створення власного шрифту для численних логотипів під назвою Amazon Logo Sans, що стосується таких суббрендів, як Amazon Smile, Amazon Cash, Amazon Echo та Amazon Jobs.

amazon 2 | 3

Читайте також: Amazon запускає функцію “Купити для мене”: як вона працює

Інші оновлення в компанії торкнулися запровадження “виразних, впевнених, веселих кольорів, що відповідають духу Amazon”, а також впровадження єдиної іконографії з особливим акцентом на Prime, Amazon Grocery, Alexa та Amazon One Medical.

dezeen