Амбітні плани Sinsay: ритейлер хоче подвоїти мережу за три роки

Бренд одягу Sinsay, що належить польському ритейлеру LPP Group, поставив перед собою мету - подвоїти мережу всього за три роки.

Щоб досягти цього, мережа здатна відкривати близько 10 нових магазинів за один день, розташованих в різних країнах

Польський Sinsay, що представляє сегмент value for money, з’явився на ринку в 2013 році. Тоді було запущено інтернет-магазин та першу фізичну точку у Лодзі.

Згідно з інформацією на вебсайті бренду, наразі він має фізичні магазини у 20-ти країнах, а також у 18-ти керує інтернет-магазинами. На кінець жовтня 2024 року мережа Sinsay мала 1230 магазинів. Це означає, що їхня кількість зросла на 323 у порівнянні з аналогічним періодом попереднього року. 

В компанії LPP Group зазначили, що в планах - протягом трьох років подвоїти мережу. Також там підкреслили, що можуть відкривати близько 10 магазинів за один день. 

Підтвердженням цього стало 22 травня, коли мережа відкрила 10 нових відділень у восьми країнах – Греції, Хорватії, Румунії, Польщі, Чехії, Угорщині, Казахстані та Боснії та Герцеговині. 

Читайте також: Власнику Sinsay загрожує штраф за приховування деталей виходу з рф

LPP Group також є власницею таких брендів, як Cropp, House, Reserved та Mohito. Перший з них на кінець жовтня 2024 року мав 274 магазини, другий – 371, третій – 365, а четвертий – 234 торгові точки.

Wiadomosci Handlowe