Американські ритейлери готуються до наслідків нових мит Трампа проти Китаю

Погроза президента США Дональда Трампа запровадити додаткові 100% мита на китайський імпорт викликала тривогу серед американських ритейлерів, оскільки це може призвести до подальшого зростання цін та скорочення попиту.

Про це повідомляє Reuters.

Нові податки, що набудуть чинності 1 листопада, з'являться на тлі того, як покупці та ритейлери вступають у сезон святкових покупок – період, на який зазвичай припадає значна частина річних роздрібних продажів – і послаблять споживчі настрої, особливо серед людей з низьким рівнем доходу.

За словами Блейка Гардена, керуючого директора Washington Council EY, загроза запровадження тарифів може призвести до "зупинки поставок", оскільки роздрібні торговці намагаються встигнути до термінів впровадження.

Торговельна суперечка цього року між США та ключовими торговельними партнерами вплинула на прогнози на цей фінансовий рік і посилила невизначеність як для американських споживачів, так і для компаній. Ціни на все зросли за останні місяці, через постійно мінливе тарифне середовищем.

Це додасть ще один рівень тривоги до і без того стурбованого роздрібного сектору. Роздрібні торговці показали, що можуть керувати тарифами, але набагато складніше впоратися з волатильністю тарифних ставок, – сказав аналітик CFRA Арун Сундарам.

Проте більшість святкових товарів вже знаходиться в США, тому ця остання ескалація не повинна порушити вирішальний сезон покупок. Однак, якщо це продовжиться, зростання цін наступного року буде відчутне, додав він.

Акції роздрібних компаній, включаючи Abercrombie, Best Buy та Nike впали в п'ятницю після виступу Трампа. Але в неділю він написав у соціальній мережі Truth: "Не хвилюйтеся за Китай, все буде добре! У шановного президента Сі просто був невдалий момент".

Читайте також: Власник Uniqlo прогнозує п’ятий рік рекордного прибутку завдяки агресивній експансії

Цього року роздрібні торговці опублікували неоднозначні прогнози напередодні святкового сезону. Target та Best Buy зберегли свої річні прогнози, тоді як Walmart та Macy's підвищили свої. Однак виробник іграшок Mattel знизив свої очікування.