Американський бренд Gap повертається до Великої Британії після чотирирічної перерви

Gap повертається до роздрібної торгівлі у Великій Британії, плануючи відкрити три нові окремі магазини.

Як повідомляє Drapers, бренд, який закрив усі свої торгові точки у Великій Британії та Ірландії ще у 2021 році, готує масштабне повернення, розширюючи фізичну присутність у Лондоні.

Нові магазини відкриються у Westfield London (4 грудня), London Designer Outlet у Wembley Park (18 грудня) та Covent Garden (7 листопада). Останній стане флагманом Gap у Великій Британії, що поєднуватиме спадщину бренду з музикою, вінілом і сучасною культурою. У кожному з магазинів буде представлено колекції жіночого, чоловічого та дитячого одягу.

Як зазначає видання, ці відкриття - частина масштабного оновлення бренду, спрямованого на відновлення «емоційного зв’язку з покупцями через осмислений шопінг-досвід».

Gap знову виходить на офлайн-ринок після кількарічної паузи, коли у 2021 році компанія закрила 81 магазин, щоб зосередитися на цифрових продажах.

Читайте також: Культовий празький ТЦ PALLADIUM Prague продадуть австрійській компанії

З того часу бренд створив спільне підприємство з Next, яка володіє 51% часткою та керує онлайн-бізнесом Gap. Уже до 2022 року Next розмістила торгові куточки Gap у кількох своїх магазинах, а тепер бренд робить наступний крок — повноцінне повернення до британської роздрібної сцени.