Аналізує перехожих та відвідувачів: з’явилася перша у світі розумна реклама для магазинів
Компанії Neopaul-signs та The Retail Factory запускають Neolytics – першу у світі розумну світлову рекламу, що відображає поведінку перехожих та відвідувачів.
Система записує повністю анонімізовані демографічні дані всіх, хто знаходиться поблизу магазину: перехожих, відвідувачів та людей, які зупиняються біля вітрини, пише Retail Detail.
Ми знаємо, що існує величезна різниця між видимістю зовні та поведінкою всередині. Роздрібні торговці багато знають про своїх клієнтів усередині магазину, але дуже мало про своїх відвідувачів та перехожих на вулиці, біля вікна чи на парковці, – каже Джеф Ван Херк, комерційний директор The Retail Factory (TRF).
Звідси й виникла ідея інтегрувати інтелектуальну технологію TRF у світлову рекламу Neopaul-signs.
Для роздрібного торговця це схоже на красиву світлову рекламу, але тепер вона також пропонує інформацію про поведінку та переміщення людей у магазині в режимі реального часу, – каже Дріс Мартенс, менеджер Neopaul-signs.
Вбудована технологія штучного інтелекту працює з точністю 98% та надає глибоке розуміння потоків відвідувачів, часу перебування, демографічних характеристик, таких як стать, вік та зріст, індивідуальних та групових переміщень, маршрутів, а також паркування та потоків транспорту.

Neolytics дозволяє магазинам вимірювати все середовище свого місця розташування, а не лише те, що відбувається всередині. Вони отримують чітке уявлення про пересування та інтереси людей на вулиці, можуть стратегічно покращити свою видимість та ефективно адаптувати свій маркетинг до відвідувачів, які дійсно важливі. Це офлайн-спосіб застосування A/B-тестування та досягнення максимального ефекту.
Читайте також: Hugo Boss оголосив про масштабне стратегічне перезавантаження бренду
Система додає розумний шар до світлової реклами та може використовуватися в магазинах на жвавих торгових вулицях, на фасадах окремих магазинів, у магазинах з паркувальними місцями, у ритейл-парках та великих ТЦ.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

