Andre Tan відкриває третій магазин у Польщі: як розвивається бізнес українця в ЄС
Український дизайнер Андре Тан відкриває третій магазин свого бренду в Польщі, а до кінця року планує відкрити другий у Німеччині.
Про плани експансії дизайнер розповів у коментарі Liga.net.
За його словами, стратегія Andre Tan полягає у відкритті магазинів у Європі. Дизайнер відкриває третю точку в Гданську, 8 листопада. Ще дві працюють у Варшаві та Щецині.
Крім цих, у дизайнера є магазин у німецькому Франкфурті, а до кінця 2025 року він має відкрити ще одну точку в Німеччині.
"Донести, що ми круті"
В Україні на четвертий рік війни в мережі Andre Tan 23 бутики. Це майже вдвічі менше, ніж у 2021-му.
Багато наших магазинів постраждало, бо ми були дуже добре представлені у Харкові, Херсоні, Запоріжжі, Дніпрі, – розповідав дизайнер польсько-українському виданню Sestry.
Виторг у мережі Andre Tan у 2024-му становила 124 млн грн, казав він Forbes Ukraine.
Перший магазин дизайнер відкрив у Варшаві в грудні 2024-го. Досліджень не проводили, рішення ухвалили після того, як проаналізували онлайн-продажі за кордон за 2023 рік. Найбільше замовляли з Польщі, далі Німеччина та Швейцарія.
Перемовини про відкриття магазину в ТРЦ Westfield Mokotów у Варшаві йшли сім місяців.
Команда намагалась донести їм, що ми круті, – розповідає дизайнер.
На рішення вплинула міжнародна діяльність Andre Tan. Зокрема те, що компанія бере участь в Paris Fashion Week, каже він.
За його словами, найскладніше в Європі – це зарегульованість процесів. Наприклад, у ТРЦ Mokotów необхідно було двічі переробляти ремонт бутика через особливі вимоги до фарби. Окремий євростандарт застосовується навіть до оргтехніки у магазині – наявна не підійшла, необхідно було закуповувати іншу.
Навесні 2025-го Андре Тан відкрив магазин у німецькому Франкфурті. В цій країні – свої вимоги. ТЦ Hessen Center, де працює бутик, вимагає, щоб бірки на одязі були лише німецькою, хоча стандарти ЄС дозволяють англійську.
Щоб уникнути штрафів, ми шиємо для Німеччини окремі ярлики за їхніми стандартами, – розповідає Андре Тан.
Другий магазин за франшизою
Відкриття першого магазину коштувало Андре Тану приблизно 280 000 євро. За планом на точку окупності проєкт має вийти за 16 місяців.
Другий польський магазин дизайнера з’явився на початку 2025-го у польському Щецині. Цю торгову точку за франшизою відкрила українка.
Умови франшизи: відкриття магазина залежно від країни – 60 000 євро, розповідав Forbes Ukraine маркетинг-директор мережі магазинів Andre Tan Сергій Пастухов.
Поки виторги торгових точок в Польщі не досягли запланованих показників, хоча й перевищили українські. В Україні, за словами дизайнер, оборот одного магазина порядку 20 000 доларів на місяць.
У Польщі прайс на наш одяг на 20% вищий, у Німеччині – плюс 30%, навіть 35% на деякі моделі, – каже він.
В обох країнах дизайнер радить одразу інвестувати в рекламу. Він вкладав 20 000-30 000 євро на місяць в інтернет-просування. Вважає, що такі витрати треба робити лише перший рік, далі – працюватиме ім’я.
Як заманюють польського покупця
Спочатку одяг Andre Tan купували українки, їх частка на старті роботи – 95%. Щоб залучити польських жінок, маркетологи надавали одяг ведучим на телебаченні, змогли домовитися про участь в показах у закритих жіночих клубах, співпрацювали з інфлюенсерами.
Ми дійшли до того, що одяг у нас купує 70% поляків і 30% українців, – каже дизайнер.
Польського клієнта важко залучити, але коли бренд сподобався, людина буде повертатися.
Як купує українка: вийшла по хліб, але купила сукню і чобітки. Польки, як і німці, керуються під час купівлі не емоціями, а розумом. Спершу клієнтка вивчає одяг, на другий день прийде ще раз приміряти, а купить аж на третій день, – розповідає Андре Тан.
Читайте також: Rikky Hype відкриває другий фізичний магазин. Точка запрацює у Дніпрі
Ціль Andre Tan у 2026 році – 20% всього обороту отримувати від європейського підрозділу. Для цього планують подальшу експансію. Зокрема, до кінця року має відкритися магазин у Німеччині, а в 2026-му – ще п’ять: в Польщі, Австрії та Німеччині.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

