Apple вкотре очолив ТОП найдорожчих брендів світу – рейтинг Interbrand

Американська корпорація Apple знову визнана найдорожчим брендом світу за версією рейтингу Interbrand 2025. Компанія утримує лідерство вже тринадцятий рік поспіль.

Згідно з рейтингом, вартість бренду оцінюється у 470,9 млрд дол., хоча вона знизилася майже на 4% у порівнянні з минулим роком.

Друге місце зайняв Microsoft із оцінкою 388,5 млрд дол., третє – Amazon (319,9 млрд дол.), четверте – Google (317,1 млрд дол.) та п'яте – Samsung (90,5 млрд дол.).

Вартість виробника чипів для штучного інтелекту NVIDIA збільшилася на 116% – до 43,2 млрд дол. Це дозволило компанії піднятися з 36-го одразу на 15-те місце, що стало найбільшим стрибком за всю історію рейтингу. Також уперше до топ-10 увійшов Instagram, збільшивши вартість бренду на 27%.

Водночас бренди Nike і Tesla зазнали помітних втрат: перша опустилася з 14-го на 23-тє місце через падіння вартості на 26%, а друга втратила 13 позицій через зниження оцінки бренду на 35%.

Загальна вартість 100 найдорожчих світових брендів цього року зросла на 4,4%, досягнувши 3,6 трлн дол., що свідчить про стабільне зростання провідних гравців ринку.

Читайте також: Акціонери подали до суду на Apple через перебільшення прогресу в галузі ШІ

Рейтинг Interbrand демонструє, які бренди зараз найбільше впливають на споживачів і ринок, а також наскільки важливі інновації, популярність і адаптація до сучасних технологій для їхньої вартості.