Асортимент у російських магазинах скоротився на тлі споживчих настроїв населення

Асортимент товарів у російських продуктових магазинах у липні скоротився на 2,3% рік до року, а в непродовольчих — на 1,8%.

Про це повідомляють росЗМІ, пише "Економічна правда".

Згідно з результатами дослідження компанії "Нилсен", асортимент алкогольної продукції у росії знизився на 5,6%, дитячих товарів — на 5,1%, засобів для догляду за дітьми — на 8,3%, засобів для догляду за обличчям — на 7,3%.

За січень-липень середня торгова площа продуктових мереж скоротилася на 0,7%, до 312 кв. м, підрахували в Infoline.

Опитані виданням аналітики пояснили скорочення асортименту тим, що торговельні мережі закуповують менше новинок через споживчі настрої населення рф.

Натомість в окремих категоріях спостерігається незначне зростання — на 1% в сегменті товарів для гігієни.

Читайте також: Масштабна пожежа: логістичний центр “Епіцентру” на Київщині зазнав удару БПЛА (відео)

Нагадаємо, міжнародна мережа ресторанів Subway врешті виводить свій бренд з росії на четвертому році повномасштабної війни країни-агресорки проти України. Близько 140 ресторанів швидкого харчування мережі, якими управляв найбільший російський франчайзі Subway, перейменують у Subjoy.