Асортимент у російських магазинах скоротився на тлі споживчих настроїв населення
Асортимент товарів у російських продуктових магазинах у липні скоротився на 2,3% рік до року, а в непродовольчих — на 1,8%.
Про це повідомляють росЗМІ, пише "Економічна правда".
Згідно з результатами дослідження компанії "Нилсен", асортимент алкогольної продукції у росії знизився на 5,6%, дитячих товарів — на 5,1%, засобів для догляду за дітьми — на 8,3%, засобів для догляду за обличчям — на 7,3%.
За січень-липень середня торгова площа продуктових мереж скоротилася на 0,7%, до 312 кв. м, підрахували в Infoline.
Опитані виданням аналітики пояснили скорочення асортименту тим, що торговельні мережі закуповують менше новинок через споживчі настрої населення рф.
Натомість в окремих категоріях спостерігається незначне зростання — на 1% в сегменті товарів для гігієни.
Читайте також: Масштабна пожежа: логістичний центр “Епіцентру” на Київщині зазнав удару БПЛА (відео)
Нагадаємо, міжнародна мережа ресторанів Subway врешті виводить свій бренд з росії на четвертому році повномасштабної війни країни-агресорки проти України. Близько 140 ресторанів швидкого харчування мережі, якими управляв найбільший російський франчайзі Subway, перейменують у Subjoy.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

