“АТБ” та “Епіцентр” випустили понад 6 млн платіжних карток: навіщо це ритейлу та банкам
Мережі “АТБ” та “Епіцентр” випустили вже понад шість мільйонів власних платіжних карток у партнерстві з банками. Такі ж картки випускає й “Сільпо”.
Як повідомляє Forbes, “Епіцентр” за два з половиною роки випустив 1,2 млн млн карток у партнерстві з Sense Bank та А-банк.
Щогодини банки-партнери випускають 55 банківських карток мережі “Епіцентр”, – розповідає заступниця голови “Епіцентру” у напрямі комунікацій, реклами, звʼязків з громадськістю та ЗМІ Ірина Шинкаренко.
Водночас мережа “АТБ” лише з Raiffeisen Bank випустила понад 1,3 млн карток.
Як ритейлери запускали власні картки
“Епіцентр” створив картку “Вигода” у грудні 2022 року. Генеральним партнером проєкту виступає Visa, а Sense Bank та А-банк випускають власне платіжні картки.
Програмою лояльності загалом користуються понад 5 млн клієнтів, тому 2,5 роки виникла ідея випускати картки, – пояснює Шинкаренко.
За її словами, за перший тиждень після старту проєкту було випущено 13 255 платіжних ко-бренд карток, половина з них – з кредитними лімітами від банків-партнерів на загальну суму 101,3 млн грн. Перевагою такої картки є можливість отримувати кешбек та розстрочку на покупку від 500 грн.
Водночас “АТБ” пропонує платіжні картки у магазинах ще з 2019-го. Наразі компанія співпрацює з шістьма банками-партнерами: Raiffeisen Bank, A-банк, Sense Bank, monobank, ОщадБанк, Укргазбанк. Команда відповідає за розробку концепції ко-бренд-продукту, його маркетингову підтримку та розповсюдження через торговельну мережу, а банки відповідно за випуск платіжних карток та їх обслуговування.
З карткою від “АТБ” банки пропонують додаткові знижки 5% від акційної ціни на понад 700 товарів, а також щотижневі знижки до 40%. Під брендом мережі банки-партнери випустили понад 5 млн карток.
Як ми писали раніше, “Сільпо” та “Банк Власний Рахунок” (БВР), що працює на базі банку “Восток”, запустили першу в Україні послугу миттєвої розстрочки для покупок у супермаркеті “Оплата дольками”. За кордоном ця послуга відома як Buy Now Pay Later (BNPL).
Раніше мережа поєднала власну однойменну програму лояльності з послугами БВР та почала розповсюджувати його картки у супермаркетах. Станом на початок року у банку “Восток” було понад 300 тис. активних платіжних карток.
На кінець березня загальна кількість активних платіжних карток на українському ринку складала 59,5 млн, а з початку року їх кількість зросла на 0,7 млн штук.
Навіщо це банкам та ритейлерам
У мережі “АТБ” кажуть, що мета проєкту – створення фундаменту для майбутньої екосистеми безготівкових розрахунків. Це дозволяє залучити ширшу клієнтську базу, оскільки різні банки мають різну аудиторію, географічне покриття та канали дистрибуції.
Понад 2 млн активних користувачів щомісяця здійснюють покупки за допомогою ко-брендових карток “ATБ”.
З усіх безготівкових транзакцій у магазинах “АТБ” протягом місяця – 20-21% відбувається через такі картки, – додають у пресслужбі мережі.
Водночас впровадження платіжних карток “Епіцентру” призвело до прискорення динаміки продажів в мережі та отримання додаткового прибутку, розповідає Шинкаренко, не уточнюючи показників.
Клієнти картки “Вигода” щомісяця здійснюють покупки на суму більше ніж 400 млн грн, зокрема в мережі “Епіцентр”. За словами Шинкаренко, понад 30% оформлених карток мають кредитний ліміт на загальну суму майже 16 млрд грн.
Банки-партнери обох програм також серед переваг називають залучення нових клієнтів. Sense Bank почав спрацювати з “Епіцентром” у 2020-му, а з АТБ – у 2024-му. Банк випустив для “Епіцентру” та “АТБ” сукупно близько 350 тис. карток, каже начальник управління транзакційних продуктів Sense Bank Олександр Поддєрьогін.
По двох ко-бренд картках обороти перевищили 2,3 млрд грн, розповідає Поддєрьогін, а щомісячно клієнти банку витрачають за допомогою цих карток близько 190 млн грн.
“АТБ” із Raiffeisen Bank розпочало партнерство у січні 2021 року.
Для банку це можливість залучити нових клієнтів, приблизно 70% клієнтів з карткою “АТБ” – нові для Raiffeisen Bank, – кажуть у пресслужбі банку.
Читайте також: “АТБ”, “Аврора” та інші: ритейлери стали найбільшими регіональними роботодавцями
Укргазбанк працює з “АТБ” з березня 2023-го. Банк випустив близько 40 тис. карток для “АТБ”, каже директор департаменту роздрібного банкiнгу Укргазбанку Максим Ярославський. На місяць за картками компанії від Укргазбанку проходять операції на загальну суму понад 20 млн грн.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

