B-Mall Fest 2025 відбувся: тисячі відвідувачів, топові артисти та благодійні ініціативи у найбільшому ТРЦ країни — Blockbuster Mall
28-30 листопада відбувся музичний благодійний фестиваль B-Mall Fest 2025, який став наймасштабнішою музичною благодійною подією осені, зібравши в ТРЦ Blockbuster Mall понад 120 000 відвідувачів.

Зірковий лайн-ап та прем’єри на сцені
Цього року на сценах фестивалю виступило близько 30 українських та міжнародних артистів, серед яких — MAX BARSKIH, Тіна Кароль, DOROFEEVA, HÄMATOM, YAKTAK, Віталій Козловський, LATEXFAUNA, Анна Трінчер, Паліндром, Саша Чемеров, Kalush Orchestra, Павло Зібров, Epolets, El Кравчук, Марта Адамчук та інші. Загалом фестиваль працював на 2 сценах, де поєднувалися різні музичні жанри, а перший день цілком був присвячений рок-напрямку — із хедлайнерами та гуртами, що задали драйвовий тон старту B-Mall Fest 2025. До програми першого дня також увійшло шоу “Дуже серйозна розмова” від “ЖАБАГАДЮКА”, щоб додати фестивалю гумористичного контексту.

Також на сценах B-Mall Fest протягом трьох днів виступили фіналісти конкурсу "Музичний батл" — нового проєкту, який відкриває молодим артистам можливість вийти на велику сцену та стати частиною фестивального зіркового лайн-апу.

Благодійна місія фестивалю
Цьогоріч B-Mall Fest підтримав одразу декілька благодійних ініціатив:
- "Рій помсти" Благодійного фонду Сергія Притули — збір на FPV-дрони для українських захисників;
- Підрозділ "Хартія" — збір на колісний транспорт;
- Друк Армія — збір на матеріали для друку корисних девайсів для ЗСУ;
- 14 БрОП "Червона Калина" 1й корпус НГУ "АЗОВ".
З метою підтримки зборів, у перший день фестивалю на сцені виступив гурт "Жадан і Собаки", відомий своєю активною громадянською позицією.
Загалом за три дні фестивалю було зібрано понад 1 000 000 гривень, з яких 600 000 грн передано на "Рій помсти", а 400 000 грн — до підрозділу "Хартія". Збір триває і після завершення фестивалю.

Атмосфера та активності
До B-Mall Fest долучилося понад 50 партнерів, а для 17 із них було створено окремі партнерські локації на території ТРЦ Blockbuster Mall — з інтерактивами, розіграшами, тематичними зонами та спеціальними пропозиціями. За три дні фестивалю було проведено понад 100 розіграшів подарунків. Формат кожної локації підбирали індивідуально, відповідно до аудиторії конкретного бренду.
У межах партнерських проявів izibank створив велику розважальну зону з колесом фортуни, подарунками, спеціальними знижками на фудкорті, кешбеком та іншими активностями, що привертали увагу відвідувачів.

Серед партнерів фестивалю також — аптека "Подорожник", яка представила інтерактивну дитячу зону на фестивалі, та мережа клінік VIVA, яка підтримала подію професійним медичним супроводом, щоб усі відвідувачі почувалися у безпеці та мали доступ до медичної допомоги протягом усього заходу.
Упродовж трьох днів також відбувався продаж ексклюзивного фестивального мерчу та B-Mall Fest снеків з музичними смаками, 100% прибутку від яких було спрямовано на благодійність.
Погляд у майбутнє
B-Mall Fest уже сьогодні формується як цілісна екосистема розваг, де музика, інтерактиви, партнерські зони, освітні формати та творчі експерименти поєднуються в один багатовимірний досвід. У 2026 році команда фестивалю планує ще більше розширити спектр активностей — від нових сцен і тематичних просторів до інноваційних зон взаємодії з брендами, щоб кожен відвідувач міг створити власний маршрут вражень.
Організатори прагнуть і надалі розвивати платформу для молодих артистів та інтегрувати новітні культурні формати, приділяючи особливу увагу співпраці з партнерами, розбудові інтерактивних зон й урізноманітненню розважальних концепцій.
Поряд із цим команда B-Mall Fest буде посилювати благодійний напрям, розширюючи підтримку соціально важливих ініціатив та об’єднуючи культуру, бізнес і громаду навколо спільних цінностей.

Головна мета — об’єднувати людей, створювати якісний майданчик для артистів, розвивати культуру та підтримувати країну. B-Mall Fest прагне робити події, які надихають, згуртовують і приносять відчутні зміни, перетворюючи фестиваль на простір, де розваги, творчість і добрі справи працюють разом заради кращого майбутнього.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

