Beehive Cosmetics відкриє монобрендові точки у ТРЦ Києва до кінця 2025 року

Інвестиційний холдинг EFI Group ("Ефективні інвестиції") представить розширену лінійку бренду Beehive Cosmetics у монобрендових точках столичних ТРЦ до кінця 2025 року.

Про це повідомив засновник компанії Iгор Ліскі в інтерв’ю агентству "Інтерфакс-Україна".

Ми вже є в "Брокарді", "Сільпо", Mon Chéri та деяких салонах. Згідно з найближчими планами та нашою стратегією, будемо представлені незабаром так званими острівками в деяких великих торгових центрах. Думаємо також про монобрендові точки, в Києві плануємо їх запустити вже до Нового року, - зазначив Ліскі.

В лінійці цієї торгової марки традиційно представлені шампуні, маска, кондиціонер, спрей-ботокс. Цьогоріч у продаж запустили лінійку догляду за тілом: гель для душу, вершки для тіла і мило на основі меду.

Компанія заспустила Beehive Cosmetics навесні 2024 як лінійку преміальних засобів для волосся. Продукція бренду створена на основі меду, який виробляє завод холдингу Beehive.

Під час повномасштабної війни український бізнес почав по-справжньому усвідомлювати: розвивати своє - не тренд, а необхідність. Ми повинні не лише створювати продукти в Україні, а й формувати довіру до них. Beehive Cosmetics виріс саме з цього переконання. Ідея створити косметику на основі українського меду стала способом показати, що натуральне може бути ефективним, а українське – преміальним, - каже Ліскі.

Читайте також: Мережа аптек “Біла ромашка” відкрила перший магазин нового формату під Києвом (фото)

Згідно даним YouControl, ТОВ "Біхайв Косметікс" створене у 2006 році, кінцеві бенефіціари - Ігор Ліскі (70%) та Ніна Домбровська (30%). За підсумками 3 кварталу 2025 року компанія отримала чистий дохід в 1 млн 422,8 тис грн , що втричі більше, ніж за аналогічний період попереднього року, при цьому чистий збиток збільшився до 1 млн 793,8 тис. проти 833,9 тис. за 3 квартал 2024-го.