Бренд Coosh тестує віртуальну примірювальну: скільки коштує технологія та чи має перспективи

Український бренд одягу Coosh тестує віртуальну примірювальну. В компанії сподіваються, що це зменшить кількість повернень для онлайн-покупок. Технологію розробила платформа для шопінгу Mush.

Про це повідомляє Forbes.

Скільки коштує технологія та чому вона поки не прижилася на ринку?

Щоб скористатися віртуальною приміркою, треба створити цифрового двійника. Для цього достатньо кількох фото. За допомогою ШІ-аватара можна побачити посадку одягу на своїй фігурі та поєднати віртуальні речі з реальним гардеробом. 

Ідея не нова. Український стартап 3DLOOK у 2021-му наближався у ціні до 100 млн доларів. Серед клієнтів була компанія Intertop.

Всі попередні рішення не виглядали так реалістично, як нам хотілося, – каже операційна директорка Coosh Олександра Катаєва.

Платформа Mush запропонувала бренду колаборацію у форматі афіліатної програми. Віртуальна примірка відбувається на боці сервісу. Mush отримує відсоток від продажів, якщо клієнти брендку роблять покупку через застосунок.

Наразі користувачі можуть лише перевірити, чи підходить одяг під тип фігури або кольоротип, а підбирати розмір і довжину виробу можна буде приблизно за чотири місяці.

Coosh інвестував у комунікацію, а наступний крок – запуск віртуальної примірювальної на сайті та в застосунку.

Вартість запуску примірювальної на сайт може скласти від 500 до 2000 доларів, зазначає співзасновниця Mush Анна Галебах. 700 примірок на місяць обійдуться бренду в 300 доларів, а пакет із 5000 примірок коштує 1700 доларів.

coosh 1 | 1
coosh 2 | 2

Чи має технологія перспективи?

Поки що українські бренди придивляються до технології. СМО бренду One by One Ірина Утехіна зазначає, що розглядають AR-примірку як наступний крок у розвитку омніканальності.

Це питання в нас стоїть на 2026 рік, – каже співзасновник Cher17 Іван Кришталь. 

Ритейлер Intertop кілька разів намагався запровадити онлайн-примірки. Проте перші провалилися через недостатній функціонал сервісів або складну інтеграцію. На початку 2022-го компанія почала співпрацю з 3DLOOK. 

Метою Intertop було скоротити логістичні витрати: клієнти замовляли доставку суміжних розмірів, щоб підібрати найбільш відповідний. 

Ми дивилися на американський та азійські ринки, де віртуальні примірочні були поширені, і вірили, що це спрацює швидко й тут, – розповідає СМО Intertop Антон Бокий.

Проте лише невелика частина клієнтів була готова витрачати час на онлайн-примірку, тож від віртуальних примірювальних поки що відмовилися, каже Бокий.

У технології є потенціал, якщо бренди інвестуватимуть у зміну поведінки покупців, зазначає засновник 3DLOOK. 

У Coosh сподіваються, що завдяки AR-примірювальній скоротиться кількість повернень в онлайні. Мета – зменшити частку повернень з 7% до 1–3%, як у офлайні.

Читайте також: Andre Tan відкриває третій магазин у Польщі: як розвивається бізнес українця в ЄС

У перспективі це стимулюватиме онлайн-продажі та підвищить лояльність аудиторії, адже клієнт відчуватиме, що про нього подумали, вважає Катаєва.