“Будемо йти за клієнтом”. “Нова пошта” може зайти в нішу Glovo та Bolt

Логістична компанія “Нова пошта” може зайти в сегмент експрес-доставки їжі та фармацевтики, зокрема де панують Glovo та Bolt.

Про це повідомив співвласник компанії Володимир Поперешнюк в інтерв’ю Forbes Ukraine.

Будемо йти за клієнтом, – сказав Поперешнюк. 

За його словами, якщо від клієнтів буде запит на таку послугу від “Нової пошти”, то компанія шукатиме варіанти.

Серед нових ніш, які Nova розвиватиме в Україні – фулфілмент.

Ідея в тому, щоб здійснювати доставку, наприклад, з Львова до Дніпра за три години, – пояснив він.

Як ми вже повідомляли, наразі "Нова пошта" проводить реструктуризацію, що спрямована на покращення процесів. 

За словами Поперешнюка, близько 30% працівників компанії “не торкаються посилок”, тобто працюють в офісах. Проте він уважає, що ця частка зависока і має становити 10-15%. 

Компанія розпочала оптимізацію процесів, пропонуючи офісним співробітникам перейти на позиції, пов’язані з обробкою посилок, або звільнитися.

Читайте також: “Нова пошта” стала логістичним партнером чеського онлайн-ритейлера Footshop

Наразі з 7000 працівників, які “не торкаються посилок”, близько 2000 уже переведені на інші посади або звільнені. До кінця року кількість таких працівників може скоротитися вдвічі.