Burberry повернувся до зростання завдяки стратегії реорганізації CEO
Британський модний дім Burberry повернувся до зростання у другому кварталі на тлі заходів реструктуризації та відновлення китайського бізнесу.
Про це повідомляє Reuters.
Burberry повідомив про 2% зростання порівнянних продажів у другому кварталі, що є першим кварталом зростання за два роки. Це свідчить про те, що покупці добре реагують на стратегію генерального директора Джошуа Шульмана щодо переорієнтації на верхній одяг та шарфи, а також просування британської естетики.
Аналітики прогнозували зростання продажів у порівнянних магазинах на 1% після семи кварталів спаду. Акції Burberry зросли майже на 6%.
Шульман посилив зв'язок між дизайнерськими рішеннями креативного директора Деніела Лі та комерційними командами, прагнучи відновити основну ідентичність бренду.
Протягом останніх десяти років вони (Burberry) намагалися наслідувати приклад інших брендів, намагалися створювати високу моду, намагалися робити шкіряні вироби, що є надзвичайно конкурентним... тепер вони намагаються більше єднатися з тим, чим насправді є бренд, – сказала одна з аналітиків.
У Burberry заявили, що порівнянні продажі в Китаї вперше за понад рік повернулися до зростання, збільшившись на 3%. Компанія також зафіксувала 10% зростання кількості постійних клієнтів у країні.
Скоригований операційний прибуток за шість місяців, що закінчилися 27 вересня, склав 19 млн фунтів стерлінгів (25,5 млн доларів), що перевищило середні ринкові очікування. Проте модний дім повідомив про збитки в розмірі 41 млн фунтів стерлінгів за аналогічний період минулого року.
Акції Burberry зросли більш ніж на 30% з початку року, оскільки інвестори схвально відгукнулися про маркетингову реформу та скорочення витрат, запропоновані Шульманом.
Ключовим випробуванням стратегії Шульмана стане цей квартал, коли святкові покупки будуть вирішальними для Burberry. Гендиректор сказав, що клієнти "добре реагують" на його осінні та зимові колекції.
Читайте також: Sinsay наростив мережу до 2000 магазинів по всьому світу
Виторг Burberry за перше півріччя склав 1,032 млрд фунтів стерлінгів (1,39 млрд доларів), що на 5% менше, ніж за аналогічний період минулого року.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

