Carrefour продає італійський бізнес через збитки

Французька багатонаціональна корпорація Carrefour продає свій італійський підрозділ NewPrinces Group через збитки.

В заяві італійського підрозділу зазначається, що угода вартістю близько 1 млрд євро має бути закрита до кінця третього кварталу за умови схвалення регуляторних органів.

Продаж Carrefour Italia, що управляє 1188 магазинами, проте минулого року зазнала операційних збитків у розмірі 67 млн євро, допоможе стимулювати зростання, прибутковість та генерування коштів Carrefour, - йдеться у заяві французького ритейлера.

Carrefour також повідомив про зростання продажів у другому кварталі, оскільки зниження цін допомогло залучити більше покупців, які страждають від інфляції, особливо у Франції, її найбільшому ринку.

Загалом, продажі ритейлера у другому кварталі зросли на 4,4% у порівнянні з аналогічним періодом минулого року. У Франції порівняльні продажі повернулися до зростання вперше з 2023 року, збільшившись на 2,1%.

Фінансовий директор компанії Матьє Маліж повідомив, що Carrefour планує продовжувати знижувати ціни у другій половині року, намагаючись покращити свою конкурентну позицію.

Загальний обсяг продажів групи за перше півріччя склав 46,56 млрд євро, порівняно з 44,86 млрд євро роком раніше.

Однак прибутковість Carrefour залишалася під тиском, а операційна маржа за перше півріччя впала до 1,6% з 1,8% рік тому.

Ми прийняли сміливе рішення інвестувати у стратегічний для Італії актив з метою перезапуску широко розповсюдженої роздрібної мережі та максимізації синергії між галуззю та дистрибуцією, - сказав Анджело Мастролія, голова NewPrinces Group.

Читайте також: Складають список і будують маршрут: Carrefour запустив розумні кошики для покупок

За його словами, компанія хоче побудувати стійку, надійну та довгострокову модель, яка може запропонувати конкретні переваги як клієнтам, так і співробітникам, постачальникам та акціонерам.

ESM