CMO Lavina Mall та Blockbuster Mall Лариса Ковальчук про UCSC MRKTNG AWARDS

До 14 вересня 2025 року ТРЦ можуть подавати свої найкращі маркетингові кейси до участі в першій українській професійній маркетинг-премії UCSC MRKTNG AWARDS

До конкурсу приймають рекламні активності, реалізовані в період з 1 березня 2022-го до 30 травня 2025-го — фактично, від початку повномасштабної війни, а редакція Української Ради Торгових Центрів продовжує збирати думки представників провідних українських ТРЦ про цю ініціативу.

Лариса Ковальчук, CMO ТРЦ Lavina Mall та ТРЦ Blockbuster Mall:

Як ставитеся до ініціативи УРТЦ запустити перший професійний UCSC MRKTNG AWARDS?

Знаєте, щиро вітаю цю ініціативу! Це той момент, коли можна сказати, що український ритейл дійсно дорослий. Запуск UCSC MRKTNG AWARDS для мене — це визнання того, що індустрія готова до міжнародних стандартів якості, це вже свідчить про зрілість ринку.

Що мене особливо підкупає в проєкті: прозорість й професійність підходу. Коли я бачу, що до журі залучені незалежні експерти з інших країн, а процес контролюють Arzinger (одна з провідних юрфірм України) та Baker Tilly (глобальна аудиторська та консалтингова компанія), я розумію: це не буде черговим "конкурсом для друзів". І хоч наші ТРЦ холдингу Mandarin Plaza Group є найбільшими в Україні, але мене також надихає той принцип, що розмір молів чи маркетингові бюджети не впливатимуть на оцінку. Цікаво буде побачити, як експерти проаналізують ринок. 

Також додам, що в умовах воєнного часу, коли галузь працює з постійними викликами (чого тільки вартують повітряні тривоги для бізнесу ТРЦ!), подібні ініціативи допомагають зберегти стандарти та мотивують команди.

Чи потрібен українським ТРЦ такий конкурс?

Абсолютно. По-перше, наша індустрія давно потребувала системи визнання та обміну кращими практиками. Скажу навіть так — ми часто працюємо у певному “вакуумі", не знаючи про цікаві кейси колег. UCSC MRKTNG AWARDS — це та довгоочікувана платформа, де ми зможемо не просто змагатися, а й навчатися один у одного.

По-друге, такий конкурс стимулює професійний розвиток. Коли ти знаєш, що робота нашої команди буде оцінюватися міжнародними експертами та агенціями рівня Promodo й Netpeak, це мотивує подивитися на свої кампанії під новим кутом, підвищити планку креативності.

По-третє, я вважаю, зараз усі наші ТРЦ показують неймовірну стійкість та адаптивність. Ми запускаємо соціальні проєкти, підтримуємо спільноти, ЗСУ, працюємо з обмеженими бюджетами, й досягаємо результатів. Ці історії заслуговують на визнання не лише в Україні.

І хочу окремо сказати, що конкурс точно дозволить виявляти таланти, створить для багатьох додаткові кар’єрні можливості та підвищить престиж маркетолога в сфері ТРЦ. Особисто я, як СMO, буду слідкувати за тим, яких спеціалістів кликати потім до себе в команду!

Чи плануєте брати участь у цьогорічному UCSC MRKTNG AWARDS?

Звичайно! Ми вже з командою аналізуємо усі рекламні кампанії за останній час — хочемо подати найсильніші заявки. Знаєте, коли оцінюєш свою роботу під кутом такого конкурсу, раптом по-новому дивишся на проєкти, якими пишалася раніше. Це цікавий процес переосмислення.

У нас є декілька кампаній, які, я впевнена, зацікавлять журі. Втім для нас, як я вже сказала, участь у UCSC MRKTNG AWARDS — не лише про нагороди. Це можливість поставити українські ТРЦ на мапу міжнародного ритейлу, показати, що ми не просто "виживаємо", а створюємо тренди. Й, звісно, познайомитися з колегами, подивитися на їхні рішення — завжди є чому повчитися!

Про UCSC MRKTNG AWARDS

Нагадаємо, Українська Рада Торгових Центрів оголосила про старт першої в Україні професійної маркетингової премії, присвяченої саме ТРЦ — UCSC MRKTNG AWARDS.

У 2025 році відзнаки вручатимуть у чотирьох категоріях:

  • Corporate Social Responsibility — найкращі ініціативи у сфері соціальних проєктів

  • Tactical Activation — найбільш ефективні кампанії із залучення відвідувачів та зростання обороту

  • Best Social Media Campaign — кращі приклади роботи у соцмережах

  • Creative of the Year — найвдаліший візуальний креатив року

Читайте також: “Нам потрібні свої Каннські Леви”: CEO “ЗЛАТА ПЛАЗА” Олександр Оверчук про UCSC MRKTNG AWARDS

До конкурсу приймають рекламні активності, реалізовані в період з 1 березня 2022-го до 30 травня 2025-го — фактично, від початку повномасштабної війни. Участь безкоштовна! Кількість поданих заявок не обмежена. Церемонія нагородження відбудеться у листопаді 2025 року в Києві, у форматі офлайн.

Генеральним партнером UCSC MRKTNG AWARDS виступає офіційний дистриб’ютор LG компанія “Вісен Україна”.