CMO Promodo Валерія Лавська серед журі премії UCSC MRKTNG AWARDS

Продовжуємо знайомити з експертним журі першої в Україні професійної маркетинг-премії UCSC MRKTNG AWARDS, серед них - CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo Валерія Лавська.

Експертка більше 8 років працює в маркетингу, запускала та керувала креативним івент-простором Promodo hub, працювала в журналістиці.

На позиції маркетинг-директора Promodo оновила комунікацію агенції, перезапустила два сайти. Готувала кейси, які ставали фіналістами та переможцями конкурсів Effie Ukraine, MIXX Awards, European Search Awards. Долучила Promodo до CEEDA — альянсу діджитал-агенцій країн Центральної та Східної Європи.

У 2024 році запустила подкаст з маркетинг-директорами "Додана цінність", гостями якого стали CMO та керівники відділу маркетингу таких компаній як Intertop, Comfy, ПУМБ, WOG, СТБ, Danone, Pandora та інших.

Я дуже рада стати частиною журі UCSC MRKTNG AWARDS. Українські торгові центри сьогодні вражають. Саме тому мені особливо цікаво відзначати ті кейси, де маркетинг не просто підтримує бізнес, а стає його драйвером — сміливим, креативним, технологічним і глибоко персоналізованим. У таких рішеннях — справжня додана цінність, - Валерія Лавська, CMO маркетингової агенції повного циклу Promodo.

Promodo — одна з найбільших агенцій диджитал-маркетингу в Україні, заснована у 2004. В штаті працює понад 450 фахівців у 5 офісах по всьому світу. Пʼятий рік поспіль агенція №1 з performance-маркетингу та наразі #1 в категорії SMM за версією IAB Ukraine. Входить до ТОП-5 рейтингу медійних агенцій та ТОП-3 медійних агенцій рейтингу VRK «Вибір рекламодавця 2024»

Серед клієнтів агенції – Rozetka, Comfy, Дарниця, monobank, Nova Post, Lenovo, Vodafone, INTERTOP, а також нові зірки українського бізнесу: Ruslan Baginskiy, Kachorovska, Etnodim.

Про UCSC MRKTNG AWARDS

UCSC MRKTNG AWARDS - перша в Україні професійна маркетингова премія для ТРЦ, яку запускає Українська Рада Торгових Центрів (UCSC). Спеціалізований конкурс має відзначити найуспішніші маркетингові стратегії, що підвищують впізнаваність ТРЦ, стимулюють відвідуваність і продажі, впроваджують соціальні ініціативи, а також використовують креативні підходи та digital-інструменти.

Цього року до участі приймаються кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року.

• Кількість поданих заявок необмежена, а участь безкоштовна.

Позмагатися українські об'єкти можуть в чотирьох номінаціях:

  • Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
  • Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
  • Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
  • Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року

Оцінюватиме конкурсантів професійне журі, що складається з іноземних та українських фахівців, серед яких голова правління міжнародної премії SOLAL MRKTG (Solal Marketing Awards) та керуючий директор компанії AL Marketing Алан Торнтон, засновник і президент Chris Igwe International (консалтингова компанія з питань роздрібної торгівлі), керуючий партнер MORE OR LESS (ексклюзивне консультування світових брендів та ритейлерів) Кріс Ігве, керуючий директор Multi Corporation у Франції, Латвії, Польщі та Україні Фредерік Руло та багато інших.

Подати заявку до участі можна на сайті премії до 14 вересня 2025 року.