“Це варто оцінювати”: Маркетинг-директорка Dragon Capital Property Management про UCSC MRKTNG AWARDS
Редакція УРТЦ продовжує дізнаватися думку провідних гравців українського ринку комерційної нерухомості щодо запуску професійної маркетинг-премії для ТРЦ UCSC MRKTNG AWARDS.
Цього разу ми запитали про конкурс маркетинг-директорку Dragon Capital Property Management Наталію Ряску.
Наталія Ряска, директор з маркетингу Dragon Capital Property Management:
Як ставитеся до ініціативи УРТЦ запустити перший професійний UCSC MRKTNG AWARDS?
Дуже позитивно! Як людина, яка відповідає за маркетинг всього портфелю нерухомості компанії і комерційної, і житлової, можу сказати що саме ТРЦ (а в нас їх всього 6 у Києві, Львові та Вінниці) задіюють найбільше зусиль, креативу нашої команди, комплексу різноманітних каналів та інструментів маркетингу.
Маркетинг ТРЦ – найбільш живий, динамічний та комплексний, це і B2B, і B2C в одному флаконі, ТРЦ – сам по собі як складний організм. Ця сфера постійно змінюється і реагує на зовнішні фактори та потрясіння, які ми з колегами по цеху успішно пройшли та продовжуємо долати. А ще маркетинг ТРЦ – це любов, попри всі виклики і складнощі, тож радію, що нарешті матимемо професійну премію саме з маркетингу торгових центрів!
Чи потрібен зараз українським ТРЦ такий конкурс?
Так, звісно потрібен. Тим більше, що ті результати та здобутки, які ТРЦ демонструють зараз, ще більш значні та вагомі, ніж це було б у мирні часи, тим більше "доковідні-мирні". Потрібно докладати більше зусиль, шукати нові ідеї, підходи і це варто оцінювати.
Чи плануєте брати участь у цьогорічному UCSC MRKTNG AWARDS?
Обов’язково! Вивчаємо категорії та плануємо подавати кілька проектів.
Про UCSC MRKTNG AWARDS
Нагадаємо, що цього року Українська Рада Торгових Центрів запускає перший в країні професійний, спеціалізований маркетинг-конкурс для торговельних центрів - UCSC MRKTNG AWARDS.
У 2025 році до участі допускаються рекламні кампанії, що проходили в період з 1 березня 2022 року до 30 травня 2025 року, тобто фактично, з початку повномасштабної війни. Урочисте нагородження відбудеться вже у листопаді 2025 року офлайн, у столиці.
- Corporate Social Responsibility - найкраща кампанія спрямована на соціальні проєкти
- Tactical Activation - найкраща кампанія по залученню відвідувачів до ТРЦ та збільшенню товарообігу
- Best Social Media Campaign - найкраща кампанія в соціальних мережах
- Creative of the Year - найкращий візуальний креатив року
Читайте також: UCSC MRKTNG AWARDS: СЕО NEPI Rockcastle серед журі першої в Україні маркетинг-премії для ТРЦ
Подати заявку можна до 14 вересня 2025 року на офіційному сайті премії, а оцінюватиме конкурсантів професійне журі, що складається переважно з міжнародних спеціалістів маркетинг-сфери. Участь безкоштовна! Кількість поданих заявок не обмежена.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

