Цікаве за тиждень (1 червня). ТРЦ Lago в Ужгороді, ребрендинг “Техно Їжак” та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 26 травня по 1 червня.

В Ужгороді будують новий торгово-офісний центр Lago

Новий торгово-офісний центр Lago будується в історичному центрі Ужгорода у районі Малий Галагов.

Центр розташований на вулиці Митній, 15, де колись був приватний будинок часів Чехословаччини і функціонувала дитяча школа “Мудрик”.

Спорудження триповерхової будівлі у документах зазначається як “реконструкція магазину з розширенням”. Фактично – це нова будівля торгово-офісного центру з підземним паркінгом та облаштованою територією.

LAGO — це новий рівень сучасного будівництва. Головна концепція полягає в тому, що будівля повинна відповідати потребам сучасної людини, її стилю життя та особливостям ведення бізнесу, забезпечуючи водночас естетичне задоволення й практичну зручність у використанні, — йдеться у рекламі центру в Ужгороді.

Втім, деякі мешканці виступили проти будівництва, детальніше про конфлікт читайте в нашому матеріалі.

У офісах DCH пройшли обшуки: у компанії заявляють про тиск правоохоронців

У четвер, 29 травня, слідчі Нацполіції провели обшуки в офісах групи DCH, повідомили в компанії. Було вилучено документацію, комп’ютерну техніку, накопичувачі інформації, тощо.

Як повідомляє пресслужба Нацполіції, усього було проведено 49 обшуків у Києві, Харкові, Одесі та Дніпрі.

DCH заявляє, що вважає ці масові обшуки незаконними, такими, що чинять необґрунтований тиск на бізнес-діяльність групи, та наслідком того, що попередні незаконні дії правоохоронців були оскаржені в Офісі Генерального прокурора, ГСУ НПУ та ДСР НПУ.

Останні дії Нацполіції є грубим порушенням норм КПК України та Конституції. Це політично мотивований тиск на легальний бізнес. Такі слідчі дії можна кваліфікувати як переслідування. Вони не можуть застосовуватись до бізнеса, який відкрито працює, звітує, сплачує податки та постійно співпрацює з правоохоронцями по всіх питаннях, - зазначає Олена Лисицька, юрисконсульт DCH.

Повний коментар компанії щодо обшуків дивіться в нашому матеріалі.

“Техно Їжак” проводить масштабний ребрендинг

Вже за півтора місяці мережа електроніки “Техно Їжак” буде розділена на два окремих бренди та змінить айдентику.

Співвласник ритейлера Олексій Гулій розповідає, що мережа "Техно Їжак" оновлюється, зокрема зміниться вигляд основного персонажа – їжака.

Перші оновлені магазини та "острівці" в українських ТРЦ вже відкрилися. Вони зокрема, працюють під оновленою вивіскою, а продавці – у новій формі.

Поки все готово на 60%, а за півтора місяця споживачі побачать повністю оновлений бренд, – зазначає Гулий.

Також "Техно Їжак" змінює позиціонування, основна увага тепер буде сфокусована на продажах аксесуарів до електроніки. А смартфони закуповують через офіційного дистрибʼютора – "АСБІС-Україна".

ТРЦ “Дафі” у Дніпрі посилює tenant-mix: новим “якорем” стане REGYM SPORT HUB

ТРЦ "Дафі" у Дніпрі підписав договір оренди з новим якірним орендарем — мережею спортивних хабів REGYM.

Новий оператор займе майже 1000 м кв на третьому поверсі ТРЦ. Відкриття REGYM SPORT HUB - сучасного центру функціонального тренінгу та групових занять, заплановане вже на кінець 2025 року.

Підписання договору з REGYM — це логічне продовження нашої стратегії з формування tenant-mix, орієнтованого на щоденний трафік та якісні послуги для мешканців району. Ми спостерігаємо зростання попиту на активне дозвілля та wellness-рішення, і REGYM — один із найсильніших гравців у цій категорії в Дніпрі, — коментує Ірина Гориславська, директорка з оренди ТРЦ "Дафі".

Вихід REGYM на локацію стане важливим доповненням до вже сформованої пропозиції центру. До пулу орендарів ТРЦ сьогодні входять: Ашан, Comfy, COLIN’S, Multiplex, Skechers, Алло, CCC, MYplay, а також мережі товарів для дому, fashion-бренди, кафе, сервісні оператори.

Засновниці Must Have про рентабельність, від’їзд клієнтів та унікальність українських брендів

Під час повномасштабної війни українські бренди щодня доводять: бізнес може вистояти навіть у найтемніші часи. Must Have — один із тих, хто не зупинився, не втік і не здався. Протягом останніх років мережа активно нарощувала присутність в українських містах і зупинятися не планує.

А чи вдалося вийти на довоєнні показники та компенсувати відтік постійних клієнтів за кордон? Що фешн-ритейлер повертає після паузи з років коронавірусу та чим українські бренди відрізняються від світових?

Українська Рада Торгових Центрів поспілкувалася із засновницями Must Have Анною Бец і Анастасією Дзюбою про роботу в складні часи, рентабельність і конкуренцію, бізнес тенденції в Україні та багато іншого.