Цікаве за тиждень (21 вересня). Банкрутство Eldorado, влучання в склади “Епіцентру” та інше

Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТРЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 15 по 21 вересня.

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) почав відновлюватись після тривалого зниження

Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в серпні 2025 року збільшився на 0,8 пункти у порівнянні з липнем, до позначки 28,8 пунктів.

В серпні традиційно закінчується сезон відпусток, а купівельна активність відвідувачів ТЦ пов’язана підготовкою дітей до школи.

Як виглядає Індекс самопочуття ритейлу (RWBI) в динаміці за останні кілька років - дивіться в ексклюзивному матерілі.

Логістичний центр “Епіцентру” на Київщині зазнав удару БПЛА

Внаслідок чергової повітряної атаки рф у Київській області 16 вересня пошкоджено логістичний центр мережі ТЦ “Епіцентр”.

На місці влучання БПЛА масштабна пожежа. Столицю подекуди накрив густий смог, людей просили зачинити вікна та не виходити на вулицю без потреби.

Імовірно йдеться про складський комплекс мережі у Калинівці, Фастівського району. Крім цього, у Київській обласній військовій адміністрації повідомляють, що вночі рятувальники ліквідували пожежу автомобілів на території торговельного центру.

Сьогодні ворог завдав чергового жорстокого удару по цивільній інфраструктурі України. Під приціл потрапив логістичний центр компанії "Епіцентр" на Київщині. Унаслідок атаки сталася масштабна пожежа, яку зараз намагаються локалізувати рятувальники. На щастя, серед людей немає загиблих чи постраждалих, - повідомляє керівник департаменту зі зв'язків з громадськістю у Епіцентр К Юлія Чудновець.

Засновник Inzhur хоче придбати ТРЦ у Dragon Capital

Компанія "Інжур Скай", засновником якої є інвестфонд Inzhur REIT Андрія Журжія, планує купити ТРЦ у Dragon Capital.

Наприкінці серпня компанія звернулася до Антимонопольного комітету (АМКУ) щодо придбання ТОВ "Аскор Компані". Остання управляє торговельним центром Sky Park у центрі Вінниці і з 2018 року належить Dragon Capital.

Проте 8 вересня АМКУ повернув заяву, оскільки вона не відповідає законодавчим вимогам. В комітеті зазначили, що повторної заяви не надходило.

Андрій Журжій відмовився коментувати потенційну угоду. Forbes Ukraine також звернувся з запитом до Dragon Capital, однак на момент публікації не отримав відповіді.

Банкрутство Eldorado: чи згортає компанія роздрібну мережу

Скорочення кількості наявних роздрібних магазинів мережі Eldorado, попри непідтверджені повідомлення у ЗМІ, наразі не планується. 

Магазини працюють у звичайному режимі. Зараз формат компанії змінюється на інтернет-магазин, тому скорочується роздрібна мережа, – пояснили на гарячій лінії магазину.

Водночас інформації, що планують згортати діяльність наявних роздрібних магазинів немає, розповіли в Eldorado.

Згідно з інформацією на сайті мережі, станом на вересень 2025 року працює 3 фізичні магазини мережі – два в Києві та один в Умані. У 2023 році торговельна мережа налічувала 95 магазинів на території України, а в грудні 2021-го мала 129 точок.

“Епіцентр” відкриває новий ТРЦ із Drive in Arena в Обухові

Перший торговий об'єкт мережі “Епіцентр” в Обухові Київської області відкриється вже 20 вересня на вулиці Київській, 27.

Як розповіли УРТЦ в пресслужбі компанії, загальна площа триповерхового ТРЦ складатиме понад 26 тис. кв. м, що дасть змогу розмістити всі торгові концепти формату shop in shop, які розвиває мережа.

Відкриття нового ТРЦ Епіцентр у місті Обухів має велике соціальне значення для громади. Запуск об'єкта забезпечить створення близько 300 нових робочих місць, що сприятиме розвитку економіки міста та підтримці місцевих мешканців. Покупці отримають доступ до сучасної торгової інфраструктури та зручних покупок всіх можливих груп товарів під одним дахом. А місцевий бюджет завдяки роботі нового ТРЦ зможе розраховувати на додаткові надходження десятків мільйонів гривень податків щорічно, - зазначив генеральний директор компанії "Епіцентр К" Петро Михайлишин.

У новому ТРЦ відкриється просторий продуктовий Food Market площею 1800 кв. м із власним фудкортом, окрім продуктового, на першому поверсі працюватимуть Центр Техніки ЦЕ ТЕ, AutoMall, Аптека 100+, флора-центр Букет та вже звичні для мережі відділи з широким асортиментом товарів для будівництва, ремонту та оздоблення осель.

На другому поверсі розмістяться Галереї ДЕКО, Центр Меблів, Кераміка Центр, Садовий Центр, товари для відпочинку All4Rest, Студія світла, дитячий магазин ЕПіК, спортивний супермаркет Intersport, зоомагазин Lapki та інші торгові формати.

У столиці відкриється новий сучасний гастромаркет – “КИЇВ ЇЖА”

Двоповерховий гастромаркет “КИЇВ ЇЖА” відкриється неподалік станції метро “Позняки” і стане першим проєктом такого масштабу, реалізованим на лівобережній частині столиці.

"КИЇВ ЇЖА” - це сучасний та модний гастропростір площею понад 8000 кв. м , в якому відкриються як відомі ресторани, так і нові фуд-формації. Ми плануємо зібрати під одним дахом автентичні авторські кухні різних країн, лавки з фермерськими продуктами, а також коктейль-бари та ресторани. За останні роки Київ став містом із розвиненою гастрономічною культурою та дуже високою конкуренцією між закладами. Але на лівому березі такий формат буде абсолютно новим і не матиме прямих конкурентів, – запевнив генеральний директор RDA Андрій Лотоцький .

Зараз проект перебуває на завершальному етапі реалізації. Його будівельна готовність становить близько 90%, а запуск в роботу заплановано на кінець 2025-го - початок 2026 року.

У концепції проекту передбачено фреш-маркет із якісними свіжими продуктами (овочі та фрукти, молочна продукція, охолоджене м’ясо, свіжа риба), фуд-хол із сучасною кухнею (азійська, італійська, тута та інші), а також ресторани відомих українських та міжнародної мережі. Можна проводити час як із сім’єю чи друзями, так і насолодитися улюбленими стравами на самоті. Розташування поруч із станцією метро дозволить купити свіжі продукти, повертаючись додому після робочого дня або ж по дорозі в гості до друзів чи рідних, – розповіла керуюча проєктом “КИЇВ ЇЖА” Юлія Ванченко.

Читайте також: “Епіцентр” запустив мережі Food та Home: чи зможуть вони конкурувати з “Сільпо” та Jysk

За словами Юлії, з урахуванням розташування в густонаселеному районі та великого пасажиропотоку станції метро, ​​проєкт може розрахуватис на високу відвідуваність вже з перших днів роботи. За попередніми оцінками, у середньому “КИЇВ ЇЖА” прийматиме приблизно 20- 2тисяч відвідувачів на день.