Цікаве за тиждень (9 листопада). Ребрендинг “Техно Їжак”, UCSC MRKTNG AWARDS та інше
Українська Рада Торгових Центрів зібрала найцікавіші новини ТЦ, комерційної нерухомості, девелопменту та ритейлу за тиждень, з 3 по 9 листопада.
20 листопада 2025: UCSC MRKTNG AWARDS. Зустрінемось на церемонії
Українська Рада Торгових Центрів запрошує всіх на дебютну церемонію нагородження першої в країні професійної маркетинг премії для ТРЦ - UCSC MRKTNG AWARDS!
Урочистий захід збере представників девелопменту та ритейлу в столиці 20 листопада. Для креативної події ми обрали незвичне місце - концептуальний музичний бар Hram, що розміщений в діловому центрі Києва, на вулиці Шота Руставелі 11.
Локація відповідає вимогам безпеки простого укриття, тож ніщо не завадить відзначити найкращих та провести унікальний бізнес-нетворкінг.
В рамках програми Вас чекають:
- панельна дискусія з міжнародними експертами: "Маркетинг воєнного часу: Бути чи не бути?";
- церемонія нагородження переможців UCSC MRKTNG AWARDS;
- відеопрезентації кейсів переможців;
- нетворкінг;
- благодійний аукціон;
- святкова атмосфера, музика, фуршет;
- шоу-програма.
Початок реєстрації: 15:00. Більш детальний план заходу власники квитків зможуть отримати згодом у своїх запрошеннях.
Тривалість тривог під час роботи ТЦ в жовтні знизилася після стрибка у вересні
Частка тривалості повітряних тривог протягом часу роботи ТЦ у жовтні 2025 року зменшилась з 14,1% до 12,2%. У вересні 2024 року цей показник становив 9,6 %.
Загальна кількість тривог залишилась на вересневому рівні, а всі інші показники (кількість тривог під час роботи ТЦ, тривалість тривог, тривалість під час роботи ТЦ) знизились.
П’ятірка регіонів*, ТЦ яких найбільше переривали свою роботу через повітряні тривоги, вже третій місяць не змінюється. Наразі вона виглядає наступним чином: Донецька обл. (84,7%), Сумська обл. (66,3%), Чернігівська обл. (48,1%), Харківська обл. (28,0%), Запорізька обл. (15,5%).
В середньому по Україні час вимушеного простою ТЦ через повітряні тривоги сягнув 121,4 робочих днів з початку повномасштабного вторгнення, а у жовтні 2025 року – 2,4 робочих днів. Інтерактивну мапу тривалості тривог дивіться за посиланням.
Мережа “Техно Їжак” змінює лого та назву магазинів – деталі
Мережа магазинів електроніки “Техно Їжак” презентувала масштабний ребрендинг. Вперше за 14 років бренд повністю оновив свій візуальний стиль, філософію та точки продажу.
Окрім візуального оновлення у мережі відбулися структурні зміни: магазини перейменують на “Їжак”, натомість острівці у ТРЦ залишаться під назвою “Техно Їжак”.
Замість звичного блакитного на новому лого яскраво-зелений колір, символ енергії та руху, а блискавка підкреслює швидкість і технологічність.
Як виглядає новий фірмовий стиль мережі - дивіться за посиланням.
Мережа EVA планує вихід на ринки ЄС
Мережа EVA готується до експансії на ринки ЄС. Зокрема, наразі компанія опрацьовує можливість купівлі мережі у Східній Європі.
Про це розповіла СЕО ритейлера Ольга Шевченко. За її словами, це регіони, де ринок drogerie насичений, проте не сконцентрований у руках двох гігантів. Є країни, де 60% ринку контролюють DM та Rossmann, там шанси маленькі. Проте є й такі, де ринок іще шукає себе, додала вона.
Конкретні угоди наразі не укладені.
Ми не приймаємо емоційних рішень. Їздимо самі, спілкуємося з власниками, менеджментом, рахуємо. EVA не стартап, ми мислимо довго. Поки конкретні угоди ще не укладені, але факт, що EVA вже дивиться за горизонт, важливий. Українська компанія, яка виросла у війні, готується до експансії на ринки ЄС, - розповіла СЕО мережі.
Водночас європейський ринок відрізняється від українського, адже витрати споживачів та культура догляду там інші.
Вакантність столичних ТРЦ знизилася до 12,9%
Вакантність ТРЦ Києва за підсумками січня-червня 2025 року знизилась до 12,9% порівняно з 13,1% наприкінці 2024-го.
Згідно дослідженню, вакантність наразі нижче, ніж у 2020 році (13,4%), коли запрацювали великі ТРЦ, зокрема Blockbuster Mall, River Mall, Retroville та Respublika Park. Проте становить більше, ніж у довоєнному 2021-му (0,3%).

Найбільше вільних площ було у 2022 році – 16,9% "де-юре" і 21,4% "де-факто", з урахуванням ритейлерів, які призупинили тоді свою присутність (зокрема група Inditex, H&M та інші).
Загальними трендами є оптимізація доходів та кількості магазинів – зосередження виключно на прибуткових об’єктах, закриття збиткових. Виключення – мережі з агресивною стратегією розвитку (Sinsay). Але в цілому можна казати про ринок орендаря, преференція для розвитку буде віддана для локацій у готових приміщеннях, – зазначила директорка компанії UTG Євгенія Локтіонова.
Читайте також: Український скульптор Євген Примаченко створив для UCSC MRKTNG AWARDS авторські нагороди (відео)
Станом на третій квартал 2025 року середні орендні ставки для торгової галереї площею 50-200 кв. м становять 22,3 долара порівняно з 22,1 долара у 2024 році.
Найпопулярніші пости і сторінки
- Новини - Українська Рада Торгових Центрів
- У ТЦ Олді в Житомирі відкриється магазин Sinsay
- Zara повернулась. Як відновлення роботи Inditex сприйняли різні гравці українського ринку
- Українська Рада Торгових Центрів
- Українці все частіше обирають якісний текстиль місцевих виробників (дослідження)
- У ТРЦ City Center відкрилися нові магазини міжнародних мереж New Balance та Diverse
- Залучають студентів та жінок. Через війну будівельна галузь України потерпає від кадрового голоду
- Компанії Esprit подали заяви про банкрутство
- У Європі з'явиться перший магазин "міської мобільності" - що це
- В "АТБ" прокоментували бронювання працівників від мобілізації

