“Епіцентр” вже фіксує стрибок попиту на новорічні товари

Продажі новорічних товарів у мережі торговельних центрів "Епіцентр" цьогоріч виросли на 40%.

Про це повідомляє пресслужба ритейлера, пише "Інтерфакс-Україна".

Станом на 3 листопада, динаміка продажів новорічних товарів у мережі "Епіцентр" була на 38% вищою у порівнянні із 2024 роком.

Ми бачимо, що цьогоріч українці особливо прагнуть позитивних емоцій і намагаються подарувати радість дітям та близьким. Святкове оформлення оселі, ялинкові прикраси чи добрі подарунки - це своєрідна емоційна терапія, яка допомагає відчути стабільність і віру в краще, - зазначає Світлана Лісанті, директорка напрямку, що відповідає за товари для свят в мережі "Епіцентр".

Серед найпопулярніших товарів цього сезону: декоративні гноми, благодійні фігурки "Ангелятко добрих справ", скляні підвіски у вигляді лелек, штучні ялинки та електричні гірлянди. Також українці активно купують набори прикрас на ялинку, скляні підвіски у вигляді жаб, півників та книг, новорічні кулі та м’яких декоративних оленів.

epiczentr | 1

Читайте також: Продажі на 50% вищі: CEO “Будинку Іграшок” про відкриття kidult-зони та масштабування формату

В мережі також очікують підвищення попиту на штучні ялинки, гірлянди, набори пластикових куль для ялинки, колекційні прикраси, м’які іграшки та символи Нового року ближче до свят.