Eva, “Аптека 9-1-1” та інші: які мережі лідирують за пошуком в Google у своїх категоріях

Мережі "Аптека 9-1-1", "Будинок Іграшок" та Eva стали лідерами у своїх категоріях за пошуковим запитом у Google.

Про це свідчать результати дослідження Promodo, пише Forbes.

Категорії "Аптеки" та "Косметика" мають найбільший обʼєм брендового трафіку у 2025-му серед пʼяти досліджуваних сегментів ритейлу. За прогнозованом річним показником серед лідерів — MasterZoo та Adidas.

Найбільше споживачі шукають бренди Eva, Makeup і Brocard через Google в категорії "Косметика". На перші дві з них припадає 80% всього брендового трафіку в 2025-му в категорії.

google 1 | 1

Лідери в сегменті "Аптеки" — мережі "Аптека 9-1-1", "Аптеки АНЦ" та "Аптека Бажаємо Здоровʼя". На них припадає майже 70% всіх запитів брендів. З урахуванням прайс-агрегаторів — першість за Tabletki.ua.

google 2 | 2

В сегменті "Зоотовари" — MasterZoo, Pethouse та Purina, на яких припадає понад 50% трафіку. В категорії "Дитячі товари" — "Будинок Іграшок", "Антошка" та I Love Mommy (понад 50%).

google 4 | 3

В категорії "Спортивні товари" лідерство за Adidas, Puma та New Balance з понад 75% трафіку на трьох в сегменті.

google 3 | 4

Читайте також: Працюють зі збитками? Які фінансові результати українських мереж техніки за 2021-2025 роки

*Довідка. Дослідження найпопулярніших брендів маркетингова агенція Promodo сформувала на основі кількості брендових пошукових запитів у Google. 2025 рік — прогнозований річний показник, побудований на основі обʼєму пошукових запитів та усередненого відсотка зростання.