EVA запровадила гібридні каси: як вони працюють

Мережа EVA розпочала впровадження гібридних кас, що поєднують функції класичної каси з касиром та каси самообслуговування.  

Такий формат дозволяє гнучко реагувати на ситуацію у торговому залі та надає покупцям можливість використовувати зручний спосіб розрахунку, розповіли УРТЦ у пресслужбі компанії.

У пікові години гібридна каса працює з касиром, що допомагає швидше обслуговувати клієнтів. В решту часу – переходить у режим самообслуговування.

Найактивнішими користувачами кас самообслуговування є молоді люди 18–40 років з невеликим кошиком у 3-5 товарів. Також активно ними користуються постійні клієнти EVA, які вже звикли до формату самообслуговування, – каже операційний директор мережі магазинів EVA Віктор Средній. 

Гібридні каси є дорожчими за традиційні на 28%. Однак їх запровадження вигідніше за встановлення окремих кас самообслуговування, оскільки один термінал може виконувати обидві функції залежно від актуальної потреби. 

Крім того гібридні каси допомагають оптимально використовувати простір, тому першими точками для впровадження стали саме магазини з невеликою площею касової зони. 

Наразі в мережі вже працює 15 гібридних кас у Дніпрі та Києві. Результати тестування показали скорочення часу очікування у черзі в пікові години, що склало 20-30%, а також підвищення пропускної здатності касової зони – 15-25% без розширення площі та збільшення кількості касирів. Один працівник може одночасно контролювати кілька кас у режимі самообслуговування, приділяючи увагу лише тим клієнтам, які потребують допомоги. 

За підсумками тестового періоду ми бачимо очевидні переваги: зниження навантаження на персонал, зростання швидкості обслуговування та позитивні відгуки від покупців, — зазначає Віктор Средній. 

Читайте також: Мережа EVA готується до виходу за кордон – Руслан Шостак

У 2025 році EVA планує встановити близько 400 гібридних кас у своїх магазинах по всій Україні.