Fozzy Group запустила віртуальний ресторан у Києві та передмісті – деталі

Fozzy Group запустила віртуальний ресторан "Жуїстика Сільпо", що натхненний філософією щоденного гедонізму.

Назва ресторану походить від французького слова "jouistique", тобто "мистецтво насолоджуватися", розповіли УРТЦ у пресслужбі ритейлера.

Ресторан працює тільки на доставку — без фізичного приміщення.

У меню — страви з різних кухонь світу з додаванням інгредієнтів, які розкривають знайомі смаки по-новому. Наприклад, замість звичайного картопляного пюре можна скуштувати пюре з трюфельною пастою, карамелізованою цибулею або пармезаном.

Окрім цього, "Жуїстика Сільпо" пропонує різні комбо-пропозиції, серед яких — нестандартні поєднання, як-от бургер із борщем.

Ми бачимо, що наші Гості дедалі частіше хочуть дозволяти собі більше радості навіть у звичайні моменти — і доставка для них стає частиною цього задоволення. "Жуїстика Сільпо" — це про гастрономічний гедонізм без зусиль: коли не потрібно вибирати між зручністю й атмосферою ресторану та цікавими стравами, — зазначає Юрій Смирнов, керівник "Жуїстики Сільпо".

Команда планує також розробити меню для дітей, проводити pop-up заходи та запустити розділ "Поличка-крамничка". У ньому можна буде знайти різні інгредієнти для гастрономічних експериментів.

Доставка страв з "Жуїстики Сільпо" вже доступна у Києві, Ірпені та Софіївській Борщагівці через застосунки LOKO, Glovo та Bolt Food.

Читайте також: Мережа “Чорноморка” відкриває новий заклад на Київщині

*Довідка. "Жуїстика Сільпо" входить до складу Fozzy Group, яка з 2005 року розвиває ресторанний напрям та має низку успішних проєктів, серед яких — ресторани Positano, EscoBar, бар Who&Why, фудхоли "Сільпо Resto", віртуальні бренди "чілміл", "Рання пташка" та інші.