Готуються до продажу? Мережа “Цитрус” змінила структуру власності

Мережа магазинів техніки та електроніки “Цитрус” змінила структуру власності та засновника.

Як повідомляє у своєму релізі аналітична платформа великих даних VKURSI, 23 липня 2025 року для перевірки контрагентів зафіксовано зміну в структурі власності ТОВ "Імпортмакс", під юридичною особою якого здійснює діяльність мережа магазинів "Цитрус".

shema 1 | 1

За даними онлайн-моніторингу змін у ЄДР, із числа засновників компанії вийшла Вікторія Манзарук, чий внесок до статутного капіталу становив 161 тисячу грн, при цьому залишившись керівником компанії. 

Участь у товаристві також припинив АТ "ЗНВКІФ "Стюарт" із внеском до статутного капіталу у розмірі 39 тисяч грн.

Єдиним засновником ТОВ "Імпормакс" тепер є Олексій Максимович Антонов із Запоріжжя, який зробив внесок до статутного капіталу компанії у розмірі 200 тисяч гривень.

Кінцевим бенефіціарним власником ТОВ "Імпортмакс" залишається Вікторія Манзарук, вона ж здійснює прямий вирішальний вплив на компанію. Відсоток права голосу Вікторії Манзарук становить 80,5%. А також Григорій Топал, який здійснює непрямий вирішальний вплив на компанію через корпоративний інвестиційний фонд "Стюарт".

Вихід попередніх учасників, створення компанії з одним учасником чи спрощення структури власності часто є ознаками підготовки до продажу з метою зменшення узгоджень чи підготовки до повного викупу 100% частки, - пояснюють VKURSI.

Йдеться про злиття з мережею Yabluka, про яке українські ЗМІ повідомляли на початку літа.

*Довідка. Зміни (реєстраційні дії) у ЄДР вносяться без дати, тому фактична дата внесення змін може відрізнятися від дати фіксації такої зміни. VKURSI оперує датою здійснення перевірки реєстру та виявлення зміни.

Злиття Цитрус та Yabluka

Нагадаємо, що ритейлер електроніки Yabluka готується поглинути одного з ключових гравців ринку – мережу "Цитрус". 

Цю інформацію підтвердив власник Yabluka Артур Гатунок, однак фінансові умови угоди він розголошувати відмовився.

Я б сказав навпаки: це “Цитрус” поглинає Yabluka – ми розвиватимемо саме його бізнес-модель, – каже Гатунок.

Читайте також: Ігор Хижняк, COMFY: обсяг сірого ринку дорівнює масштабу найбільшого офіційного гравця

Він розповів, що компанія хоче зберегти свіжість бренду та маркетингові активності “Цитруса”.